هاشم بیک‌زاده، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: با اینکه استقلال جنوب در کمتر از یک ماه شکل گرفته است، اما جامعه فوتبال توقع دارد که این تیم به لیگ برتر صعود کند.

هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط فعلی استقلال جنوب گفت: تیم ما وضعیت نسبتاً خوبی دارد و از لحاظ تاکتیکی هم نسبت به زمانی که کادر فنی برای آماده کردن تیم در اختیار داشت، در شرایط خوبی هستیم. در دو بازی اخیر برابر ملوان و مس رفسنجان هم از حریفان بهتر بودیم، ولی مساوی کردیم و چهار امتیاز از دست دادیم. ما باید این چهار امتیاز از دست رفته را در بازی فردا برابر شهرداری تبریز جبران کنیم.

«در دیدار مقابل شهرداری تبریز محکوم به برد هستیم.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: از شش بازی اخیر چهار بازی را در بیرون از تهران انجام داده‌ایم و دو بازی هم کمتر از تیم‌های بالانشین داریم. ما آرام آرام جلو می‌رویم و آرامش کامل در تیم برقرار است. فقط بازیکنان ما از جمله خودم باید قدر امتیازها را بیشتر بدانیم. لیگ دسته اول شرایط خاص خودش را دارد و باید خوب امتیاز بگیریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب همچنین یادآور شد: با اینکه تیم ما در کمتر از یک ماه شکل گرفت و سرمربی فرصتی برای انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی نداشت، اما همه از استقلال جنوب توقع لیگ برتری شدن دارند. ما بازیکنان خوبی داریم و مهمتر اینکه از مربی مثل فرهاد کاظمی بهره می‌بریم که در امر صعود تیم‌ها به لیگ برتر بسیار باتجربه و کاربلد است.

بیک‌زاده در مورد وضعیت خودش در استقلال جنوب نیز تصریح کرد: در بازی قبلی برای اولین بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم. من چند ماه بازی نکرده بودم و به همین دلیل از شرایط بازی دور بودم. الان اما وضعیت بهتری دارم و امیدوارم که بیشتر به تیمم کمک کنم. من معتقدم که تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل خیلی بالایی دارد و امسال می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.