فوتبال جهان - گروهی از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید مخالفت استخدام سرمربی سابق چلسی به عنوان جانشین خولن لوپتگی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا اعلام کرد آنتونیو کونته، گزینه نخست فلورنتینو پرس برای جانشینی خولن لوپتگی در کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید مقبول گروهی از بازیکنان این تیم نیست و به همین دلیل آنها به رئیس باشگاه در خصوص استخدام این مرد ایتالیایی هشدار داده‌اند.

بعد از باخت شب گذشته رئال مادرید (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه مقابل لوانته که پنجمین بازی بدون برد متوالی این تیم در تمام رقابت‌های این فصل بود، لوپتگی بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا دادن جای خود به جانشین‌اش ندارد.

فرصت دوباره رئیس باشگاه رئال مادرید به خولن لوپتگیآنتونیو کونته، سرمربی فصل گذشته چلسی در این فصل تیمی نداشته و فعلاً بیکار است. او در دسترس‌ترین گزینه برای رئیس باشگاه رئال مادرید است اما بازیکنان رئال مادرید به یک دلیل موافق استخدام او نیستند و آن رویکرد سختگیرانه سرمربی سابق تیم ملی ایتالیاست که معتقدند مناسب شیوه کاری قهرمان فصل گذشته اروپا نیست.

در حال حاضر پرس همچنان به لوپتگی برای ادامه دادن به کارش اعتماد دارد اما قطعاً ثبت ۳ شکست در ۴ بازی اخیر کهکشانی‌ها سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا را روی لبه تیغ قرار داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.