احمد گوهری، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: دوست ندارم از حالا در مورد اهدافم حرف بزنم، ولی باید سخت تلاش کنم تا در فوتبال به چیزهایی که می‌خواهم برسم.

احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برد تیمش برابر استقلال خوزستان در زمین حریف گفت: خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم، ولی این بازی اصلاً راحت نبود. متأسفانه زمین چمن بلند بود و همین موضوع باعث خستگی تیم ما شد. با این حال خوشحالم که در یک شرایط سخت و بیرون از خانه سه امتیاز گرفتیم.

وی که امسال در تمام بازی‌های لیگ برتر به میدان رفته است با اشاره به موقعیت خودش در پارس جنوبی تأکید کرد: با شروع فصل درون دروازه قرار گرفتم و اعضای کادر فنی از جمله آقای تارتار به من اعتماد کردند. نمی‌توانم در مورد عملکرد خودم نظر بدهم، ولی امیدوارم که کادر فنی از عملکردم راضی باشد. من تلاش می‌کنم تا جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

دروازه‌بان پارس جنوبی در مورد اینکه مهمترین هدفش در این فصل چیست، خاطرنشان کرد: من دوست دارم در هر بازی بهترین و بیشترین تمرکز را داشته باشم، چون این موضوع روی عملکردم تأثیر مهمی دارم. به‌هرحال هر فوتبالیستی هدف‌هایی دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما دوست ندارم الان در مورد هدف‌هایم حرف بزنم. باید سخت تلاش کنم تا به هدف‌هایم برسم و هر وقت به چیز‌هایی که خواستم رسیدم، راحت‌تر می‌توانم در موردش حرف بزنم.

گوهری در پاسخ به این پرسش که الگویش در بین دروازه‌بان‌های مطرح خارجی چه کسی است، تصریح کرد: الگوی من اوبلاک گلر اتلتیکومادرید است و سبک دروازه‌بانی او را دوست دارم.

وی در خصوص اینکه در فصل جاری با وجود رحمان احمدی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد، گفت: احمدی جزو گلرهای سرشناس ایران است که نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ داشت. او برایم قابل احترام است و همیشه تلاش می‌کنم تا از تجریبات احمدی استفاده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.