داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: از اینکه به عنوان یک بانوانی ایرانی بالاترین سطح مسابقات جهان را داوری کردم خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می کنم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی پس از درخشش در بازیهای المپیک فوتسال جوانان گفت: من برای اولین بار بود که برای فیفا قضاوت کردم. پیش از در مسابقات فوتسال دانشجویان جهان در آلماتی و بازیهای آسیایی که در تایلند برگزار شد حضور داشتم.

وی در ادامه درباره تجربه ای که در این رقابتها بدست آورد بیان کرد: آنچه مسلم است، قضاوت کردن در بازیهای جهانی به مراتب سخت تر از بازیهای آسیایی است، چرا که بهترین  داورها در این تورنمنت حضور دارند و این کار را سخت تر می کند. از اینکه به عنوان یک بانوانی ایرانی بالاترین سطح مسابقات جهان را داوری کردم خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می کنم.

داور بین المللی فوتسال کشورمان افزود: در ابتدا فکر می کردم پوشش و حجابی که در بازیها داریم ممکن است در انتخاب داور بازی فینال تحت تاثیر قرار بدهد که خوشبختانه اینطور نبود و براساس نمرات کسب شده که ناظر داوران در مسابقات به داوران می دادند این انتخاب صورت گرفت.

ناظمی در پایان گفت: امیدوارم در جام جهانی فوتسال زنان نیز حضور داشته باشم و بتوانم این بازیها را قضاوت کنم.

 لازم به توضیح است، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس‌آیرس به پایان رسید، اما نکته مثبت برای جامعه داوری ایران، قضاوت گلاره ناظمی هم دیدار افتتاحیه را سوت و هم بازی فینال را که این یک اتفاق نادر برای جامعه داوری فوتبال ایران بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.