سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حال افزایش انگیزه و روحیه برخی بازیکنان خود برای دیدار برگشت با السد قطر است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه هفته جاری، دیدار برگشت مرحله نیمه هایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را مقابل السد قطر برگزار می کند. دیداری که اگر پرسپولیس بتواند مساوی هم از میدان خارج شود با توجه به برد یک بر صفر در دیدار رفت خواهد توانست برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس تمام تلاش خود را می کند تا بازیکنان تیم را از اهمیت بالای این بازی باخبر کند. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت طی روزهای گذشته جلسات متعددی را با بازیکنان خود برگزار کرده‌ است. برانکو پس از بازگشت بشار رسن هافبک تیم ملی فوتبال عراق به تمرینات پرسپولیس جلسات خصوصی با وی برگزار کرد.

سرمربی سرخپوشان که هیچ بازیکنی برای جانشین کردن کمال کامیابی‌نیا نداشت پس از مصدومیت دوباره او از ناحیه کتف در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود ارومیه، جلسات متعددی را با هافبک پرسپولیس برگزار کرد تا او را از لحاظ ذهنی آماده دیدار حساس با السد کند.

برانکو در حالی به عنوان مربی، تیمش را مدیریت می کند که معمولا کارهای روحی و روانی را نیز خودش بر عهده می گیرد تا بازیکنان را از هر لحاظ آماده بازی برزگ مقابل السد قطر کند.

سرمربی پرسپولیس نمی خواهد بازیکنانش در خیال پیروزی خود در بازی رفت به میدان بروند. از این‌رو با صحبت های خود در جلسات فنی قصد دارد روحیه جنگندگی آنها را به بالاترین حد ممکن برساند.

پروفسور پرسپولیس در حالی تیمش را از لحاظ روحی آماده بازی بزرگ با السد می کند که کادرفنی اش همچون خود او حدود شش‌ماه است هیچ پولی نگرفته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )