فوتبال جهان - رئیس باشگاه رئال مادرید با وجود ثبت شکست دیگری در کارنامه تیمش هنوز خیال اخراج سرمربی آن را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با شکست خانگی ۲ بر یک روز گذشته مقابل لوانته در هفته نهم لالیگا، تیره‌روزی‌های رئال مادرید با خولن لوپتگی ادامه پیدا کرد. این بازی پنجمین بازی بدون برد متوالی کهکشانی‌ها در تمامی رقابت‌ها بود و شاید تنها نکته مثبت آن شکسته شدن طلسم گل نزدن آنها بود، البته این اتفاق زمانی رخ داد که طولانی‌ترین رکورد گل نزدن در تاریخ این باشگاه شکسته شده بود و به ۴۸۱ دقیقه رسید.

با این حال ظاهراً فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هنوز هم خیال برکنار کردن لوپتگی را ندارد. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، پرس پس از بازی در دفتر خود با لوپتگی ملاقاتی داشته و با او درباره آینده‌اش صحبت کرده است. البته او پیش از این ملاقات با لوپتگی، گپ کوتاهی با کاپیتان تیم سرخیو راموس داشت.

لوپتگی: ممکن است اخراج شوم؟ این آخرین چیزی است که فکرم را مشغول می‌کند

گویا در این جلسه پرس به لوپتگی برای ادامه دادن به کارش اطمینان خاطر نداده است، اما سرمربی تیم بعد از این گفت‌و‌گو احساسی مثبتی داشته و نسبت به آینده‌ کاری‌اش یا حداقل در مورد آینده کوتاه مدت حرفه‌اش امیدوار شده است. با این حال هنوز هیچ بیانیه یا اظهارنظری رسمی از سوی پرس مبنی بر اینکه او به ابقای لوپتگی رأی اعتماد داده، صورت نگرفته است و سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا همچنان روی لبه تیغ قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.