مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد این تیم در صورتی که با اشتباهات داوری مواجه نمی‌شد، الان با ۲۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بود.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی تیمش برابر نساجی و پنالتی بحث‌برانگیزی که برای سپاهان گرفته شد، گفت: نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند جو را خراب کنند! چرا هیچ‌کس از این حرف نمی‌زند که سپاهان در چند بازی بابت اشتباهات داوری ضرر کرد و چند پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است؟! اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد و اگر این اشتباهات نبود الان با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم. داور در آن صحنه تصمیم گرفت که پنالتی بگیرد و باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و نیازی به اشتباهات داوری ندارد. تیم ما از لحاظ فنی قدرت بالایی دارد و در زمین مسابقه حرف‌مان را می‌زنیم. اگر تیمی جلوی ما دفاع کند در همان دقایق ابتدایی می‌توانیم گل بزنیم و به هدفی که می‌خواهیم برسیم. ما نیازی به اشتباهات داوری نداریم. بعضی‌ها می‌خواهند موفقیت سپاهان را لوث کنند و این مسائل را به میان می‌آورند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان سپاهان در خصوص اینکه در بازی با نساجی بعد از ورود حسین پاپی به زمین مسابقه، بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن داد، گفت: من قبلاً هم گفتم که موفقیت سپاهان از هر چیزی مهمتر است. حسین پاپی هم بزرگ و بازیکن قدیمی سپاهان است و وظیفه‌ام بود که بازوبند را به وی بدهم.

تابش: سپاهان امسال از داوری خیلی متضرر شده است/ کجای دنیا لیگ ۵۳ روز تعطیل می‌شود؟!

کیانی در رابطه با شانس قهرمانی سپاهان و اینکه جدی‌ترین رقیب این تیم برای قهرمانی چه تیمی است، گفت: هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و باید تلاش کنیم. هدف ما قهرمانی در هر دو جام است، ولی تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند. امسال پرسپولیس و استقلال مثل همیشه مدعی هستند. پدیده هم با مربی خوبی مثل یحیی گل‌محمدی واقعاً عالی کار کرده است. تراکتورسازی هم تیم پرمهره‌ای است که این فصل دنبال قهرمانی است. با این حال ما هم تلاش می‌کنیم تا امسال قهرمان شویم و هدفی جز این نداریم.

هافبک دفاعی سپاهان با اشاره به بازی بعدی تیمش با استقلال تهران تصریح کرد: استقلال جزو تیم‌های خوب لیگ است که در این چند هفته نتایج خوبی گرفته است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی سپاهان تیمی است که در بیرون از خانه هم دنبال برد است. ما در تهران هم دنبال شکست دادن استقلال هستیم.

وی درباره مصدومیتی که در دیدار برابر نساجی مازندران با آن مواجه شد، به تسنیم گفت: آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیست و امیدوارم که بتوانم تیمم را در بازی بعدی همراهی کنم. از هواداران سپاهان هم تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیتم بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.