فوتبال جهان - مائوریسیو پوچتینو از نتیجه‌ای که مردانش در مصاف خارج از خانه برابر وستهام گرفتند راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به لطف تک گل اریک لاملا، تاتنهام نهمین بازی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس را برد و میزبانش وستهام را شکست داد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام درباره این بازی که پیروزی در آن تیمش را به رده چهارم جدول رساند، گفت: دربی سختی بود. من برای هواداران‌مان خوشحالم، همینطور برای بازیکنان‌مان چون یک نمایش فوق‌العاده دیدند، یک بازی رقابتی که بردن آن برای داشتنی شروعی خوب در یک بازه زمانی پرفشار بسیار مهم بود. علاوه بر این‌ها بردن یک بازی خارج از خانه در دربی لندن اهمیت خاص خودش را دارد.

پوچتینو در پاسخ به این سؤال که چه چیزی بیش از همه موجب رضایت او شده است، تأکید کرد: همه چیز. رویکرد ما در این بازی خوب بود و همینطور جنگندگی بازیکنان‌مان. من فکر می‌کردم که ما در نیمه اول باید بیش از یک نیمه گل می‌زدیم. در نیمه دوم آنها فشار آوردند. بازی سختی بود. ما کمی تحت فشار قرار گرفتیم اما همیشه حفظ جنگندگی مهم است. همه دربی‌ها احساسی هستند نه فقط با قلب‌تان در آنها بازی می‌کنید بلکه باید منطق را هم در نظر داشته باشید. در مجموع من خیلی راضی‌ام چون ما در جدول در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.