فوتبال جهان - جرارد پیکه نسبت به مصدومیت کاپیتان آرژانتینی بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) در حالی در هفته نهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل سویا به پیروزی رسید که فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد. لیونل مسی در این بازی از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد و در حدود سه هفته به دور از میادین خواهد بود.

جرارد پیکه، مدافع آبی‌واناری‌ها پس از این بازی در خصوص مصدومیت هم‌تیمی‌اش گفت: به لحاظ روانی همه ما می‌دانیم که وقتی مسی در زمین است، ما تیمی قدرتمندتر هستیم، اما نمی‌توانیم اجازه دهیم که نبود لیونل تأثیری روی ما بگذارد. داشتن یا نداشتن مسی تفاوت زیادی ایجاد می‌کند، اما به اندازه کافی بازیکن داریم و نگران این نیستیم که چه کسی هست یا چه کسی نیست.

جدول رده‌بندی لالیگالیونل مسی ۳۱ ساله این فصل ۷ گل در مسابقات لالیگا و مجموعاً ۱۱ گل در تمامی رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده و نشان داده که بازیکنی کلیدی در ترکیب تیم تحت‌هدایت ارنستو والورده است.

ایوان راکیتیچ هم که در این بازی گل چهارم آبی‌واناری‌ها را به ثمر رساند، اظهار داشت: ما سعی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل پیدا کنیم که نبود مسی کمترین تأثیر ممکن را به روی تیم بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.