فوتبال جهان - ارنستو والورده می‌گوید تیمش باید بدون مسی هم ایده کاری خود را به پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته نهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه ۴ بر ۲ از سد سویا گذشتند، در مورد وضعیت فوق‌ستاره‌ آرژانتینی تیمش که از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد و به مدت سه هفته به دور از میادین خواهد بود، گفت: واضح است که ما بازیکن مهمی را از دست دادیم.

وی افزود: در نهایت همه ما می‌دانیم که مسی کیست و چه چیزهایی به ما می‌دهد. همه ما می‌دانیم که حریف وقتی با مسی روبه‌رو می‌شود، چه فکری می‌کند، اما باید بدانیم که لیونل در کنار ما نخواهد بود و باید با این موضوع کنار بیاییم. ما خودمان را برای این موضوع آماده خواهیم کرد و از دست دادن مسی را هم لحاظ خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در ادامه اظهار داشت: بازی‌هایی بوده‌ که مسی بازی نکرده‌ است. او بازیکن مهم و کلیدی است و تأثیر زیادی بر بازی تیم می‌گذارد، اما سعی می‌کنیم ایده کاری خود را حفظ کنیم و گامی رو به جلو برداریم. ما مسی را در اختیار نخواهیم داشت و ممکن است بدون او به پیروزی برسیم یا شکست بخوریم، اما می‌خواهیم جای او را با کسب پیرزوی خالی کنیم.

والورده در بخش دیگری از صحبت‌هایش در ارزیابی بازی گفت: کمی برای‌مان سخت بود که بخواهیم کار سویا را تمام کنیم. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم که بسیار مطالبه‌جو بود و مصدومیت مسی هم تأثیرگذار بود. اکنون صدرنشین لالیگا هستیم که این مهم نیست چون می‌بینیم که رقابت در لیگ چقدر نزدیک است.

وی همچنین درباره آینده خود در بارسلونا نیز اظهار داشت: توجهی به آینده‌ام در بارسلونا ندارم و تنها روی دو بازی پیش‌روی‌مان - اینتر و رئال مادرید - تمرکز کرده‌ام. شایعاتی هم که حول تیم مطرح است، همیشه وجود دارد و ما نمی‌توانیم کاری در این خصوص کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.