سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برد خانگی‌اش برابر تراکتورسازی را یک پیروزی بزرگ دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوزستان, پائولو سرجیو بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: یک بازی فیزیکی را پشت سر گذاشتیم و این برد یک پیروزی بزرگ برای ما بود. باید به بازیکنانم تبریک بگویم، آنها خیلی باهوش و با منطق بازی کردند و در واقع کیفیت فنی تیم حریف باعث شد تا پیروزی ما دوچندان ارزش داشته باشد. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که بازیکنان بزرگ و با کیفیت زیادی دارد. در مقابل تیم ما بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد که به خوبی کار کردند. بعد از این که گل را دریافت کردیم، سعی کردیم خیلی زود به بازی برگردیم و نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. از این که اولین پیروزی‌مان را در لیگ برتر کسب کردیم، بسیار خوشحال هستم. الان زمان این است که پاهای‌مان را روی زمین بگذاریم و فروتن باشیم. هنوز کارهای زیادی پیش روی ماست که باید آنها را انجام دهیم.

سرجیو ادامه داد: بازیکنان جوان ما ۵ ماه هست که در کنار تیم هستند و با ما کار می‌کنند، آنها در مقایسه با ۵ ماه پیش پیشرفت زیادی داشتند. ما برای این که کل تیم در این پیروزی سهیم بودند خوشحال هستیم و بابت این پیروزی به همه تبریک می‌گویم.

وی افزود: از ابتدای فصل ما از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم، حسین ساکی و برخی دیگر از بازیکنان جوان را از قبل به میدان فرستادیم. چیزی که باید در نظر بگیریم اینست که بازیکنان جوان ما نسبت به ۵ ماه پیش برای بازی بسیار آماده‌تر بودند. حتی بازیکنانی که به میدان نرفتند نیز آماده این هستند که در صورت نیاز بازی کنند. این موضوع به زمان مناسب بر می‌گردد تا بازیکنان جوان دیگری نیز به ترکیب راه پیدا کند.

جدول رده‌بندی لیگ برترسرمربی تیم فوتبال صنعت نفت راجع به این که به نظر می‌رسد این تیم به یک ساختار ثابتی دست پیدا کرده، گفت: امروز ما خیلی بهتر و جامع‌تر روی بازیکنان‌مان شناخت داریم. مسائلی وجود دارد که باید در آنها کارمان را بهتر کنیم. زمانی که ما در حین حمله هستیم و توپ را از دست می‌دهیم نیاز به یک عکس‌العمل سریع داریم تا به بازی برگردیم. از لحاظ مسئولیت‌پذیری بازیکنان‌مان نسبت به قبل خیلی پیشرفت کردند، اما هنوز جزئیاتی وجود دارد که باید روی آنها کار کنیم. کار بسیار سختی است، روز به روز باید با بازیکنان کار کنیم و برای پیشرفت تلاش کنیم. چیزی که مطمئن هستم این هست که پیروزی مقابل تراکتورسازی کمک زیادی برای پیشرفت‌مان در آینده خواهد کرد.

سرجیو در پایان یادآور شد: بعد از این که به پیروزی دست پیدا کنیم خیلی راحت‌تر می‌توان روی نقاط ضعف کار و آنها را شناسایی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.