فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال چلسی جنجالی که در پایان بازی این تیم و منچستریونایتد رخ داد را تقصیر دستیار خودش دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی پذیرفت که در جنجال شکل گرفته در آخرین دقیقه بازی خانگی تیمش و منچستریونایتد، دستیار او مقصر بوده است.

در این بازی که چلسی در آخرین دقیقه‌اش از شکست خانگی فرار کرد، با به ثمر رسیدن گل دوم آبی‌های لندن، مارکو ایانی، دستیار مائوریتزیو ساری سرمربی آبی‌های لندن، در مقابل آقای خاص شدیداً خوشحالی کرد و بلافاصله به سمت تونل منتهی به رختکن‌ها دوید. حرکت او خشم آقای خاص را در پی داشت و به همین دلیل او به دنبال ایانی دوید اما با مداخله نیمکت‌نشینان دو تیم و مأموران امنیتی این غائله خاتمه پیدا کرد.

مائوریتزیو ساری درباره این اتفاق گفت: راستش را بخواهید من دقیقاً ندیدم چه اتفاقی افتاد اما با ژوزه مورینیو صحبت کردم و بعدش هم با همکارم در کادر فنی تیم چون فکر می‌کنم که این اتفاق تقصیر ما بود. به همین دلیل هم خیلی سریع این موضوع را حل و فصل کردیم.

ژوزه مورینیو: دستیار مائوریتزیو ساری از من عذرخواهی کرد/ من مسئول واکنش هواداران نیستمساری در پاسخ به این سؤال که به دستیارش چه چیزی گفته است،عنوان کرد: وقتی که من به یکی از اعضای کادر فنی تیم چیزی می‌گویم و خیلی هم جدی با او برخورد می‌کنم، نمی‌توانم اینجا بیایم و بگویم که به او چه گفتم و همه چیز را فاش کنم چون آن وقتی اعتبارم را برای کادر فنی از دست می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.