پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیشرفت تاکتیکی این تیم در دیدار برابر سایپا گفت: با این پیروزی آبی پوشان آماده دیدار جذاب برابر سپاهان می‌شوند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی استقلال برابر سایپا گفت: یکی از بازی های جذاب هفته، دیدار استقلال و سایپا بود، البته دیدار سپاهان و نساجی هم همانند این بازی تماشایی بود و تماشاگران از دیدن این دو بازی لذت بردند.

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: آبی پوشان تقریبا انسجام خود را حفظ کرده و ترکیب اصلی را پیدا کرده اند. استقلال در فاز حمله و دفاع عالی بود و توانست مقابل تیم سایپا به دو گل دست پیدا کرده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیدند.

پیشکسوت استقلال در خصوص تیم سایپا هم گفت: علی دایی تیم جوانی را به میدان فرستاده بود. آنها بازی خوبی از خود ارائه کردند اما تجربه استقلال بیشتر از سایپا بود و همین مسئله باعث پیروزی استقلال برابر نارنجی پوشان شد. البته سایپا می تواند در هفته های آینده همین روند را ادامه داده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

عالمی، عملکرد حسین حسینی را عالی دانست و گفت: نکته اصلی این دیدار حضور حسین حسینی بعد از هشت هفته درون دروازه استقلال بود. او یک سوپرواکنش از خود نشان داد و توانست در ثانیه های پایانی استقلال را از گل خوردن نجات داده تا آبی پوشان سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند.

وی تأکید کرد: عملکرد حسین حسینی و رحمتی قابل قیاس نیست. این دو از بهترین های فوتبال ایران هستند و اعتقاد دارم شفر از بابت دروازه خیالش آسوده است. حسینی دروازه بان جوانی است که آینده روشنی دارد و به زودی شاهد حضور او درون دروازه تیم ملی خواهیم بود.

عالمی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان هم گفت: یک بازی بسیار جذاب و دیدنی در فوتبال ایران، بازی استقلال و سپاهان است. همیشه بازی این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بوده و هواداران زیادی را به ورزشگاه کشانده است. دو تیم روند رو به رشدی را پیدا کرده اند و هر دو به دنبال این هستند خود را به صدر جدول برسانند. حضور قلعه نویی، مربی سابق استقلال در سپاهان بر جذابیت های این بازی خواهد افزود و مطمئنم سپاهان حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا حاشیه های این دیدار می تواند بر روند دو تیم تأثیر بگذارد، افزود: مطمئنا همیشه حاشیه ها بی تأثیر نیستند و می توانند کیفیت یک بازی را پایین بیاورند اما امیدوارم دو تیم تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرند و شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار استقلال و سپاهان را چه پیش بینی می کنید، گفت: دو تیم بازی سختی در پیش دارند و امتیاز این دیدار برای آنها ۶ امتیاز است. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، مطمئنا برنده این بازی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.