رئال مادرید در زمین لوانته شکست خورد تا همچنان در بحران باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال در شرایطی بحران زده و با قرار داشتن در رده پنجم جدول میزبانی از لوانته را بر عهده داشت. تیم یازدهم لالیگا که دو بازی اخیر خود را پیروز شده بود. بازی با حملات رئال شروع شد ولی در یک غافلگیری در دقیقه ۷ دروازه این تیم باز شد. اشتباه واران روی دفع یک توپ تند و تیز باعث شد تا مورالس با کورتوا تک به تک شود و با دریبل او دروازه رئال را باز کند. رئال که برای جبران گل خورده جلو کشیده بود، شش دقیقه بعد از گل اول بار دیگر دروازه خود را باز شده دید. این بار هم اشتباه واران در دفع توپ و هند او یک پنالتی را برای لوانته به دنبال داشت. داور ابتدا اعلام ضربه بیرون محوطه جریمه کرده بود ولی با تصمیم وی ای آر، پنالتی به ضرر رئال اعلام شد و روجر حساب کار را ۰-۲ کرد.

رئال پس از این دو گل یکپارچه حمله شد و دقیقه ۱۷ روی یک ضربه کرنر توسط آسنسیو به گل رسید اما با تصمیم وی ای آر این گل به درستی مردود اعلام شد. رئال در ادامه دو بار توسط لوکاس و مارسلو تا آستانه گلزنی پیش رفت اما هر دو بار مدافعان لوانته از مقابل دروازه توپ را دور کردند. دو ضربه سر راموس و ماریانو را نیز گلر لوانته از روی خط بیرون کشید و یک ضربه لوکاس هم به تیر خورد تا رئال همچنان با بدشانسی از رسیدن به گل محروم باشد. در اواخر نیمه نیز شاهد دو اتفاق بودمی. یکی تک به تک لوکاس که گلر لوانته با پا توپ را دور کرد و دومی گل سوم لوانته که کمک داور به درستی پرچم زد و به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در نهایت این نیمه با برتری ۲-۰ لوانته به اتمام رسید.

رئال نیمه دوم را برای جبران دو گل خورده هجومی آغاز کرد. لوانته نیز با تجمع در دفاع چشم به ضد حملات دوخته بود؛ ضد حملاتی که در نیمه دوم نیز بوی گل می دادند. رئال از چپ و راست توپ می ریخت ولی توپ قصد وارد شدن به دروازه را نداشت. در یک صحنه نیز کهکشانی ها خوش شانس بودند که گل سوم را روی ضد حمله دریافت نکردند و تکل واران ناجی آنها شد. ضربه کاشته بیل در دقیقه ۶۳ می توانست رئال را به گل برساند اما گلر لوانته با کف دست توپ را راهی کرنر کرد. رئال سرانجام دقیقه ۷۲ مزد حملات خود را گرفت و توسط مارسلو فاصله را به یک گل کاهش داد. مارسلو روی پاس به عقب بنزما از درون محوطه جریمه با پای راست توپ را به طاق دروازه چسباند.

کمی بعد ضربه کریم بنزما به تیر برخورد کرد تا طلسم تیر دروازه در این بازی پابرجا باشد. دقیقه ۸۹ رئال توسط ماریانو به گل تساوی رسید اما این گل هم آفساید اعلام شد. در نهایت این بازی با برتری ۱-۲ لوانته به اتمام رسید و بحران رئال عمیق تر از گذشته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.