فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی از اهمیت دربی میلان گفت و آن را با تاریخ تولد هواداران اینتر تیم مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب (یکشنبه) تیمش مقابل میلان در دربی دلامادونینا در چارچوب هفته نهم سری A ایتالیا گفت: دربی میلان برای بازیکنان و هواداران یک ارزش دیگری دارد. این بازی دماسنج مناسبی برای سنجیدن اینکه ما چقدر برای اینتر تب می‌کنیم، است.

وی افزود: خیلی مهم است که در چنین بازی‌هایی مطالبه‌جو باشیم و بخواهیم بازی فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دهیم. چنین بازی‌هایی رویکردی اینچنینی می‌طلبد. به دنبال ارائه یک بازی باز مقابل میلان هستیم. خیلی از هواداران اینتر در ورزشگاه خواهند بود و خیلی از هواداران هم به عنوان چهارمین حلقه از خانه از ما حمایت خواهند کرد.

اسپالتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در اهمیت دربی دلامادونینا اظهار داشت: هواداران اینتر ممکن است تاریخ تولد همسران‌ خود را فراموش کنند اما نتیجه دربی میلان را فراموش نخواهند کرد. اگر می‌خواهید که جزئی از تاریخ باشگاه اینتر باشید، باید در چنین بازی‌هایی پیروز شوید.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیاوی در مقایسه ستاره خط حمله خود و مهاجم آرژانتینی میلان گفت: ایکاردی و ایگواین بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانند هر زمان حریف را سورپرایز کنند. آنها خصوصیات متفاوتی دارند اما هر دو بازیکنان مهمی برای تیم‌های خود هستند.

سرمربی اینتر در پایان خاطرنشان کرد: اینتر از حیث کیفیت و شخصیت پیشرفت کرده است اما هنوز جای تکامل و پیشرفت بیشتر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.