کیانوش رحمتی مربی تیم نساجی مازندران دلیل شکست این تیم مقابل سپاهان را تجربه بالای حریف دانست.

کیانوش رحمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست ۳ بر ۲ تیم نساجی مازندران مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما فوتبالی بازی کرد که انتظارش را داشتیم و نشان داد در مسیر پیشرفت است. با تمریناتی که از چهار ماه پیش شروع کردیم روندمان به نحوی بود که هفته به هفته به لحاظ ذهنی و فنی بهتر می‌شویم. در این بازی هم نسبت به بازی جام حذفی که در ضربات پنالتی به سپاهان باختیم، خیلی بهتر بودیم.

وی افزود: در این مسابقه تجربه بالای سپاهان عاملی شد تا در روزی که می‌توانستیم پیروز شویم، شکست بخوریم. به باشگاه بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم،‌ آنها تیم بسیار خوبی هستند و مطمئنم در هفته‌های آینده تبدیل به تیم قدرتمند‌تری خواهند شد.

باشگاه نساجی از داوران شکایت می‌کند

مربی تیم نساجی در مورد قضاوت کوپال ناظمی در دیدار با سپاهان و اعتراضات جواد نکونام به پنالتی دقایق پایانی تیم حریف،‌ تصریح کرد: من زیاد اهل اعتراض نیستم، اما وقتی پنالتی صددرصد عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۸۸ روی مهاجم ما گرفته نمی‌شود و از آنطرف هم در دقیقه ۹۶ یک پنالتی مشکوک برای سپاهان گرفته می‌شود، باید حق بدهیم کادرفنی اعتراض کند. ما با یک باشگاه خصوصی هستیم و با هزینه بسیار کم باید با تیم‌های قدرتمندی رقابت کنیم، حداقل انتظار داریم عدالت اجرا شود. البته به اینکه اشتباهات سهوی است ایمان داریم، اما اگر این اشتباهات کمتر باشد کیفیت فوتبال ما هم بالاتر می‌رود.

صنیعی‌فر: شاید اصفهانیان نمی‌تواند کار کند،‌ ما که نباید تاوان بدهیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.