فوتبال جهان - در نبرد خانگی تیم فوتبال بارسلونا با سویا، لیونل مسی می‌تواند رکوردی جدید را به ثبت برساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود رکوردهای فراوانی که در زمینه گلزنی به نام لیونل مسی ثبت شده است، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا هنوز هم رکوردهایی دیگر را برای شکستن دارد.

او نه تنها بهترین گلزن تاریخ لالیگا است بلکه دارای آمار بیشترین گل زده به اکثر تیم‌های حاضر در این لیگ است. در واقع تیم‌های فوتبال رئال مادرید، اتلتیکومادرید، والنسیا، رئال بتیس و ... جزو تیم‌هایی هستند که در طول تاریخ تعداد گل‌هایی که از لیونل مسی خورده‌اند بیش از دیگر بازیکنان بوده است.

مسی تا کنون دروازه ۱۹ تیم لالیگایی را باز کرده است اما او تا تبدیل شدن به بازیکنی که بیشترین تعداد گل را به همه این‌ تیم‌ها زده است هم فاصله زیادی ندارد، رکورد باورنکردنی که البته برای مسی دور از دسترس نیست.

لیونل مسی در حال حاضر بهترین گلزن لالیگا مقابل ۱۱ تیم از این لیگ است و سه گل دیگر می‌خواهد که تعداد قربانیانش را ۵ تای دیگر افزایش دهد و به ۱۶ تیم از ۱۹ تیم فعلی لالیگا برساند.

لیونل مسی رستورانش در بارسلونا را تعطیل کرد!یکی از این تیم‌ها سویا است که مسی تا کنون ۲۴ بار دروازه‌اش را باز کرده است و اگر امشب (شنبه) یک بار دیگر از کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گل بخورد، او را به رکوردی فوق‌العاده می‌رساند. رکورد بیشترین گل زده به سویا الان در اختیار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است که مسی می‌تواند امشب به آن برسد. مسی اگرچه هنوز بهترین گلزن لالیگا مقابل سویا محسوب نمی‌شود اما بیشترین گل‌های لالیگایی خود را به این تیم زده است.

لیونل مسی در حال حاضر بهترین گلزن لالیگا مقابل تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید(۲۳)، رئال بتیس(۱۴)، ایبار(۱۲)، اسپانیول (۱۸ گل به طور مشترک با لانگارا و زارا)، اوئسکا ( ۲ گل به طور مشترک با لوئیس سوارس)، لگاس (۷ گل)، لونته (۱۶)، رئال مادرید(۱۸)، رایو وایکانو (۱۶)، والنسیا (۲۲)، ویارئال (۱۳ گل به طور مشترک با کریستیانو رونالدو) است.

در همین حال مسی تا تبدیل شدن به بهترین گلزن لالیگا مقابل آلاوس ۲ گل، اتلتیک بیلبائو ۳ گل، سلتاویگو ۱۶ گل، ختافه ۱۱ گل، سوسیه‌داد ۳ گل، سویا یک گل، وایادولید ۱۳ گل فاصله دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.