مالک باشگاه نساجی مازندران با انتقاد از عملکرد داوران در دیدارهای این تیم گفت: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری روی عملکرد داوران داشته باشد.

فرهاد صنیعی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج تیم نساجی و اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران اظهار داشت: در مسابقات لیگ برتر چندین دوربین صحنه‌ها را نشان می‌دهد و کارشناسان می‌توانند نظر خود را بگویند. من کارشناس نیستم، اما از شخصی که داور بوده و الان هم کارشناس است در مورد صحنه‌های مشکوک پرسیدم و او اعلام کرد آن چیزی که ما می‌گوییم، درست است.

وی افزود: واقعاً داوران در چند بازی اخیر بسیار ما را اذیت کرده‌اند. فدراسیون باید نظارت ویژه‌ای داشته باشد و این موضوع را بررسی کند. آقای اصفهانیان باید نظارت بیشتری کند،‌ شاید هم بنده خدا نمی‌تواند این حجم از کار را انجام دهد، اما ما که نباید تاوان آن را بدهیم و ضرر کنیم. ما به سختی هزینه تیم را می‌دهیم. در این شرایط اقتصادی واقعاً اداره باشگاه دشوار است. همین الان نیاز به دو بازیکن داریم، اما به خاطر شرایط اقتصادی نمی‌توانیم آنها را جذب کنیم. با این وضعیت نمی‌شود که داور هر بازی بیاید و امتیازات را از ما بگیرد، همین یک امتیاز دیدار مقابل سپاهان در پایان فصل می‌تواند به ما کمک کند. در هر صورت شرایط همین است و من هم با این وضعیت واقعاً خسته شده‌ام. از آن طرف هم مسئولان استان نه به ما کمکی می‌کنند و نه زمینی در اختیارمان قرار می‌دهند و بعد هم مدعی هستند که چرا تیم را به تهران برده‌اید. من واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. تا الان هم به عشق مردم ایستاده‌ام، وگرنه یک لحظه هم نمی‌ماندم. اکنون هم می‌گویم، من دیگر نیستم اما دلم که با تیم نساجی است. من یک یا دو بازی بیشتر در نساجی نخواهم بود، چرا که بیشتر از این کشش ندارم.

مهدی هاشمی‌نسب: دنبال برد بودیم و فرصت کافی برای شکست سپاهان داشتیم

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد در نیم‌فصل باشگاه نساجی را به مالک جدید واگذار کند، گفت: اگر کسی باشد و بتواند مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیرد به او واگذار می‌کنم، در غیر این‌صورت تیم را به مردم هبه خواهم کرد. شرایط سخت است و دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم، اما دلم با بچه‌ها و هواداران است. شما دیدید که همین هفته چه تعداد تماشاگر همراه تیم به اصفهان رفته بودند؟ این یک نعمت است و ما باید قدر آن را بدانیم. متأسفانه آقایان شرایط حمایت از تیم را ندارند، اما ما هم دیگر کشش نداریم. مگر ما چه کسی هستیم که تنهایی یک باشگاه را اداره کنیم؟! ما عاشق ورزش هستیم، اما خودمان را هم نمی‌توانیم فدا کنیم.

صنیعی‌فر درباره عملکرد جواد نکونام در تیم نساجی و اینکه تا چه زمانی از او حمایت خواهد کرد، گفت: نکونام در مدتی که در نساجی بوده عملکرد بسیار خوبی داشته است. مقابل سپاهان هم همه فکر می‌کردند ما در لاک دفاعی قرار می‌گیریم، اما همه دیدند که گل اول را هم زدیم و چندین موقعیت خوب دیگر را نیز از دست دادیم، آن هم مقابل تیم امیر قلعه‌نویی که یکی از اسطوره‌های مربیگری در ایران است. سپاهان تیم کوچکی نیست و یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود، اما همه دیدند که مقابل این تیم چه عملکردی داشتیم و توپ و میدان کاملاً در لحاظ پایانی در اختیار ما بود. نکونام قرارداد سه ساله با باشگاه دارد، در تیم هم ماندنی است و کاملاً از او حمایت می‌کنیم. نکونام برنامه‌ریزی خود را هم برای این فصل انجام داده است و ان‌شاءالله پس از بقا در لیگ برتر،‌ فصل آینده تیم را به رتبه‌های بالایی جدول خواهد رساند.

جواد نکونام: سپاهان ما را آزار نداد و روی اشتباهات خودمان شکست خوردیم

«آیا فعلاً قصد بازگرداندن تمرینات نساجی به قائمشهر را ندارید؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش عنوان کرد: شرایط برگرداندن تیم را نداریم. هیچ امکاناتی را در قائمشهر در اختیار ما قرار نمی‌دهند. وقتی برای بازی خودمان در شهر یک خوابگاه به ما نمی‌دهند، چطور برگردیم؟ زمین تمرین به ما می‌دهند، پولش را هم می‌گیرند. شهرداری یک اتوبوس در اختیار ما نمی‌گذارد تا به سر تمرین و بازی‌ها برویم، برای چه باید برگردیم؟!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.