سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه با اشتباهات داوری نساجی در هر مسابقه دو گل از حریفان عقب است، گفت: ما هم دوست داریم تیم ملی با کشورهای بزرگ بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام درباره باخت تیم نساجی به سپاهان و گلایه هایش از داوری گفت: بحث داوری فقط برای بازی سپاهان نبوده است. کمیته داوران می داند داوران سهوی چه اشتباهاتی علیه تیم نساجی داشته اند. ۶ بازی بوده که مستقیم از داوری ها ضربه خوردیم. در بازی تراکتورسازی که پنالتی و اخراج نگرفتند. مقابل پارس گل سالم ما مردود شد. برابر فولاد یک بر صفر جلو بودیم و یک پنالتی ناحق برای حریف گرفتند و در نهایت باختند. پرسپولیس با الدحیل بازی داشت و به خاطر آن شرایط، بازیکن پرسپولیس را در بازی با ما اخراج نکردند. وقتی هم با استقلال بازی داشتیم که این تیم هفته بعد باید با پرسپولیس بازی می کرد و به خاطر دربی بازیکنان استقلال کارت نمی گرفتند. دیروز هم در دقیقه ۹۶ صحنه پنالتی برای سپاهان رخ داد. دیروز همان موقع اعتراض نکردم چون از صحنه دور بودم. بعد از بازی، فیلم را دیدم و از بازیکنمان هم پرسیدم. مدافع ما گفت به بازیکن سپاهان دست زدم ولی بیرون از محوطه بود و فقط یک لمس صورت گرفت.

سرمربی نساجی که با برنامه تهران ورزشی صحبت می کرد، در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کند این اشتباهات غرض ورزانه است؟ تصریح کرد: قطعا غرض ورزانه نیست. داوران ما بزرگ هستند. آقای سیدعلی برای ما قضاوت های خوبی داشته است. مشکل ما برد یا باخت نیست. اگر اتفاقی به نفع ما بوده می گفتیم داوری ها هم به نفعمان بوده و هم به ضررمان. ما نفعی نبرده ایم و دنبال این نفع هم نیستم.

نکونام ادامه داد: با این روند اشتباهات داوری باید به بچه های تیمم بگویم در هر مسابقه دو بر صفر عقبیم و باید بازی را دو -دو مساوی کنیم تا این اتفاقات یقه ما را نگیرد. طرفداران نساجی در هر شهری بوده اند، کوچکترین بی احترامی نکرده اند ولی دیروز نمی توانستیم هوادارانمان را کنترل کنیم. خودم هم گفتم نمی خواهم «آدم خوبه» باشم چون دارد به ضرر ما تمام می شود.

وی تاکید کرد: سپاهان تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است. آنها تیم پرمهره ای دارند و خوشحالم جلوی این تیم خوب بازی کردیم. می توانم بگویم حداقل امتیاز، مساوی بود. در جام حذفی هم با سپاهان پایاپای بازی کردیم. ما ضد فوتبال بازی نکردیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: اگر داور بعد از بازی که همه چیز تمام شده است بگوید اشتباه کرده ام هم ایرادی ندارد ولی آقای بنیادی فر قبول نمی کرد. اگر تیم من ۲ امتیاز بیشتر داشت، الان در رده هفتم بودیم.

نکونام در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد نساجی در نیم فصل تقویت شود؟ گفت: قطعا تغییر و تحول خواهیم داشت. تیمی که از لیگ دسته اول بالا آمده است، نیاز به تقویت دارد. همه کارشناسان می بینند تیم ما خوب بازی می کند و باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. باید در نیم فصل بازیکن بگیریم. برنامه ریزی ما این بود نیم فصل اول خوب بازی کنیم و در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. تیم ما در نیم فصل دوم قطعا خیلی بهتر می شود.

وی افزود: در بازی دیروز سپاهان ما را اذیت نکرد. روی اشتباهات خودمان باختیم. این یک مقدار مرا ناراحت کرد.

نکونام درباره هدف گذاری اش در نساجی اظهار کرد: روز اول که با مالک و مدیر تیم صحبت کردیم، قرارداد سه ساله بستیم. برنامه این بود بعد از ۲۴ سال، تیم را در لیگ نگه داریم که این کار سختی است. سپس سال بعد بتوانیم جایگاه خوبی کسب کنیم و در سال سوم جزو مدعیان کسب سهمیه باشیم. این قول را به هواداران می دهیم امسال شرایط تیم را هفته به هفته بهتر کنیم و سال بعد هواداران می توانند از فوتبال تیم لذت ببرند.

وی در خصوص تیم ملی و بازی های تدارکاتی این تیم که انتقادات زیادی داشته است، تصریح کرد: چون از نزدیک با تیم ملی ارتباطی ندارم فقط یک نکته می گویم. من خودم در باشگاه ترجیح می دهم یک روز با این تیم و روز بعد با آن تیم بازی کنم. نهایتا سرمربی تیم ملی باید پاسخگو باشد.

نکونام تاکید کرد: خودم هم دوست دارم با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم. دوست داریم این اتفاق رخ بدهد ولی سرمربی تیم ملی باید ببیند چه اهدافی دارد و چه چیزی به پیشرفت تیمش کمک می کند. همه دوست داریم تیم ملی در جام ملتها موفق باشد. این مسئله به فوتبال کشورمان کمک می کند و فرقی نمی کند چه کسی سرمربی تیم ملی باشد.

سرمربی نساجی درباره بازی هفته آینده این تیم برابر ماشین سازی و اینکه این حریف کمی آسانتر است، گفت: اتفاقا اینطور نیست. بازی های ماشین سازی را تماشا کرده ام. این یکی از بازی های سخت ما است. قبل از بازی با سپاهان هم گفتم فکر نکنید این سپاهان یا ماشین سازی یا پرسپولیس است. تمام بازی ها مهم و مشکل است. با شناختی که از ماشین سازی دارم بازی سختی در پیش داریم. تیمشان خیلی خوب بازی می کند و هجومی است. اگر تمرکز نداشته باشیم به ما آسیب می زنند.

نکونام در پایان درباره احتمال سرمربیگری اش در استقلال در سالهای آینده گفت: هرکسی می تواند این آرزو را داشته باشد که روی نیمکت استقلال بنشیند. فعلا تمام تلاشم را برای نساجی انجام می دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.