سید حسین حسینی گفت: حضورم در ترکیب اصلی استقلال ربطی به مصاحبه هفته گذشته‌ام نداشت و باید بگویم بین من و شفر سوء تفاهم به وجود آمده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید حسین حسینی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل سایپا با ابراز خوشحالی از بازگشتش به ترکیب استقلال گفت: ۵ ماه از ترکیب استقلال دور بودم و این دوران واقعاً سخت بود. برای بازی امروز در شرایط مسابقه نبودم اما از شفر تشکر می‌کنم که به من دوباره میدان داد. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشم. ما همه تیم هستیم و یک هدف مشترک داریم آن هم موفقیت تیم است. در مدتی که از میادین دور بودم هواداران همیشه مرا حمایت کردند و باعث دلگرمی من شدند. خیلی از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی از من حمایت کردند، اما برخی مواقع یکسری بی‌احترامی‌هایی به برخی صورت گرفت که من مخالف این مسائل هستم و دوست ندارم کسی از طرف من به فرد دیگری بی‌احترامی کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال راجع به عملکرد خودش در بازی امروز یادآور شد: توقعم از خودم بیشتر از اینهاست، امروز در شرایط مسابقه نبودم، اما در عین حال دوست نداشتم گل بخورم. تصمیم گرفتم با خیلی از مسائل کار نداشته باشم. امروز جواب زحمات خود را گرفتم.

حسینی راجع به این که آیا مصاحبه هفته پیش او که به نوعی خداحافظی از استقلال بود باعث شد امروز در ترکیب این تیم قرار بگیرد، یا نه؛ گفت: نه اینطور نیست، راستش را بخواهید بین من و شفر سوء تفاهم به وجود آمده، که بعد از بازی با مسجد سلیمان نشستیم و صحبت‌های خودمان را کردیم. خوشبختانه سوء تفاهم بین‌مان برطرف شد. خدا را شکر می‌کنم که امروز در ترکیب قرار گرفتم. دوست ندارم از این پس مشکلی پیش بیاید، آنچه مسلم هست همه چیز راجع به آینده به نظر شفر بستگی دارد. من بدون مشکل تمرینم را می‌کنم و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم.

وی درباره این که گفته می‌شود او بازیکن احساسی است و همین مسئله باعث می‌شود او هر از گاهی اظهار نظرهای عجیبی داشته باشد؟ خاطر نشان کرد: من عاشق استقلال هستم، شاید باورتان نمی‌شود هر یک دقیقه که از ترکیب استقلال دورم، برای من یک سال می‌گذرد، خاطرتان باشد فصل پیش در بازی با فولاد وقتی اتفاقی افتاد که منجر شد من کارت بگیرم و دربی را از دست بدهم، آن یک لحظه اگر آن حرکات را انجام دادم به خاطر عشقم به استقلال بود. همه این مسائل را به حساب عشق من به استقلال بگذارید.

حسینی خاطرنشان کرد: من جوان هستم و جام جهانی را از دست دادم، اما دوست ندارم جام ملت‌ها را هم از دست بدهم. استقلال را دوست دارم و نمی‌خواهم حاشیه‌ای هم به وجود بیاید. شفر امروز به من اعتماد کرد و خوشحالم جواب اعتماد وی را دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.