فوتبال جهان - آرسن ونگر ممکن است امروز (جمعه) به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان مونیخی انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «پاریزین» فرانسه گزارش داد آرسن ونگر احتمالاً با یکی از دو تیم بایرن مونیخ یا رئال مادرید به عرصه مربیگری باز خواهد گشت، این در حالی است که گفته می‌شود این سرمربی فرانسوی پیشنهاداتی از چین و آمریکا دارد و پاری‌سن‌ژرمن هم چشم به استخدام وی به عنوان مدیر ورزشی خود دارد.

نشریه «میرر» انگلیس اکنون خبر می‌دهد که باشگاه بایرن مونیخ ساعت ۱۱ امروز (شنبه به وقت محلی) قرار است کنفرانس خبری در رابطه با شایعات مطرح شده در خصوص تغییر سرمربی ترتیب دهد. بایرن مونیخ فصل جدید بوندس‌لیگا را خوب شروع نکرده و از هفت بازی ابتدایی خود تنها ۴ پیروزی کسب کرده و در حال حاضر در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

شاگردان نیکو کواچ در چهار بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف بردی کسب نکرده‌اند و همین شایعه احتمال اخراج شدن کواچ از سرمربیگری سرخپوشان مونیخی را برسر زبان‌ها انداخته است. نشریه «میرر» نوشت؛ کنفرانس خبری که باشگاه بایرن مونیخ ترتیب داده شایعه حضور ونگر روی نیمکت بایرنی‌ها برای جانشینی کواچ قوت بخشیده است.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ و حسن صالی‌حمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ قرار است در این کنفرانس خبری حضور پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.