مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه امیدوار است تیم فوتبال این باشگاه از امروز در مسیر دلخواه قرار بگیرد، گفت: محتوای جلسه‌ام با مدیرعامل تراکتورسازی محرمانه است.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار امروز تیم ذوب آهن با سپیدرود در لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سنگینی با تیم علی کریمی و بازیکنان و هواداران متعصب این تیم داریم. امیدوارم ذوب آهن از این هفته اوج بگیرد.

وی افزود: تغییر نگرش در تیم ما زمان برده است ولی این زمان هنوز از سال گذشته بیشتر نشده است. ان شاءالله اگر امروز با امتیاز به خانه برگردیم در مسیری که دلمان بخواهد قرار گرفته ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت محسن مسلمان و احتمال بازی کردن این بازیکن در دیدار با سپیدرود تصریح کرد: مسلمان خوب و با انگیزه تمرین می کند ولی اینکه چه زمانی بازی کند دست امید نمازی و کادرفنی است. محسن برای اثبات حقانیتش هم که شده است، با تمام وجودش می جنگد.

آذری درباره جلسه اش با علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور سه بازیکن ذوب آهن برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته اند. ما شکایتی کرده بودیم و آقای اسدی آمدند در اینباره صحبت کردیم. قرار است بیست و نهم جلسه ای داشته باشیم. پیرو این جلسه صحبت هایی کردیم که محرمانه است و نتیجه اش در آن جلسه مشخص می شود

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب بازیکن جدید در نیم فصل باوجود به خدمت گرفتن رحیم زهیوی و امیر ارسلان مطهری گفت: اگر آقای نمازی احساس کرد بازیکنی نیاز است، طبق لیست او بازیکن جدید جذب می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره مشکلات مالی این باشگاه هم تصریح کرد: آقای یزدی زاده مدیرعامل و همچنین اعضای هیات مدیره کارخانه تلاش می کنند باشگاه با قدرت به کارش ادامه بدهد. مشکلات اقتصادی همه جا هست. امسال توانستیم در بخش درآمدزایی بخصوص در ۶ ماه اول خوب عمل کنیم ولی پیرو سیاست های سهامدارانمان باید گام برداریم. ضمن اینکه امسال دو رشته هندبال و بسکتبال را هم اضافه کرده ایم ولی مازادی بر بودجه ذوب آهن هزینه نمی شود و از محل اسپانسر و درآمدهایمان این تیم ها را هم اداره می کنیم.

آذری که روز پنجشنبه همراه با تیم پیشکسوتان ذوب آهن در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم رسانه ورزش رفت، در این خصوص هم گفت: تیم پیشکسوتان ذوب آهن از سالهای قبل هم وجود داشته است ولی به طور سیستماتیک از سال ۹۲ مجددا سازماندهی شد و خیلی ها هم برایش زحمت کشیدند. آقای احمد باقری بینان گذار فوتبال پیشکسوتان است که الان با ما نیست. حسن علیزاده، عباس افشار و بچه هایی که تیم را جمع و جور کرده اند، الان نیستند. هدفمان این است بچه هایی که از گذشته ذوب آهن هستند از خانه بیرون بیایند و هفته ای دو، سه جلسه با هم باشند. تمریناتمان هم توام با شادابی است. اکبر دادفرنیا سرمربی تیم است. حسن احمدزاده، حسن و مجید حاج رسولی و جمشید رشیدی با این تیم هستند. من هم کنارشان می دوم و از بازی آنها لذت می برم. خودم که فوتبال بلد نیستم ولی کنار این بچه ها یاد گرفته ام! فلسفه این تیم شادی و دوستی و دورهم بودن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.