حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حساسیت پیش از دیدار با السد موجب شد تا بازی ما مقابل نود کار سخت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نود ارومیه اظهار داشت: بازی مقابل نود سخت بود. حساسیت پیش از دیدار با السد موجب شد تا کار سخت شود. خداراشکر که بچه‌ها موفق شدند. کامیابی‌نیا هم دچار مصدومیت شد که امیدواریم جدی نباشد و از این بابت مشکل خاصی پیش نیاید.

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود قبل از بازی با السد این بازی هم برگزار نمی‌شد تا تیم آمادگی کافی در نیمه نهایی آسیا به میدان برود، اظهار داشت: به هر حال ما بازی‌های عقب‌افتاده زیادی داشتیم و باید با سازمان لیگ همکاری می‌کردیم تا برنامه آنها بیشتر از این عقب نیفتد. برای همین با برانکو مطرح کردیم و قرار شد که این بازی برگزار شود.

گرشاسبی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای حضور احتمالی‌اش در فینال لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: مشکل اصلی که ما داریم این است که بعد از بازی با السد زمان کمی برای دیدار فینال داریم یعنی اول آبان که با السد بازی داریم بلافاصله، دوازدهم در صورت صعودمان به فینال باید به کره یا ژاپن برویم و بعد از آن هم در تاریخ ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی بازی نهایی را انجام دهیم. دو ستاد در این بخش تشکیل داده‌ایم که کارها را پیش می‌برند البته یک ستاد آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هم در وزارت ورزش تشکیل شده است.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: به دلیل اینکه در بازی برگشت فینال هم مراسم افتتاحیه خواهیم داشت و هم مراسم اختتامیه و ۱۰۰ میهمان ویژه به ورزشگاه خواهند‌ آمد در حال برنامه‌ریزی هستیم تا کارها به طور منظم انجام شود. البته یک اجلاس هم قرار است برگزار شود که بسیاری از کشورهای آسیایی در آن شرکت می‌کنند. کارمان بسیار سخت است و انشاءالله بتوانیم سربلند باشیم.

وی درباره این سوال که ورزشگاه آزادی گنجایش این تعداد مهمان ویژه را دارد گفت: آماده‌سازی‌ها در حال انجام شدن است. ما مشکل هتل، حمل و نقل و مسائل دیگر را هم داریم که در حال هماهنگ کردن آنها هستیم. همه بچه‌های باشگاه کار می‌کنند اما بعد از صعودمان به فینال آسیا وقت تنگ است. البته بسیاری از نیروهایمان در لیست تیم برای حضور در بازی رفت فینال هستند و برای همین باید از نیروهای سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت ورزش هم کمک بگیریم.

وی درباره اینکه آیا ارزهایی که قرار بود از طریق وزارت ورزش به باشگاه تزریق شود، به دستتان رسیده یا خیر گفت: هنوز موفق نشده‌ایم که این ارز را دریافت کنیم اما شخص سلطانی‌فر پیگیر این موضوع است تا بتوانیم ارزها را بگیریم و بخشی از بدهی‌های بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم.

گرشاسبی در واکنش به این سوال که باشگاه پرسپولیس باید چه مبلغی برای دریافت این ارزها به بانک مرکزی بپردازد گفت: رقمش زیاد نیست.

مدیر عامل پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش راجع به پیروزی مقابل نود ارومیه خاطر نشان کرد: بازی حساسیت زیادی داشت چون بچه‌های ما قبل از بازی با السد نباید دچار آسیب‌دیدگی می‌شدند. زمین هم لغزنده بود ما دیگر نیرویی نداریم که در صورت مصدومیت بازیکنان بتوانیم جایگزین کنیم. البته خوشحالم که بچه‌ها از این بازی با پیروزی خارج شدند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند. این برای همه بازیکنان و هواداران قبل از بازی با السد روحیه‌بخش است.

وی درباره وضعیت کمال کامیابی نیا نیز گفت: انشاءالله مصدومیتش مورد خاصی نباشد تا این بازیکن در بازی با السد به میدان برود.

گرشاسبی گفت: درباره صعود احتمالی پرسپولیس به فینال همه اقدامات به خوبی در حال انجام است. برانکو تیم را از لحاظ روحی، روانی و فنی آماده می‌کند و ما هم در ستاد و باشگاه در حال رفع مشکلات و ایجاد تدارکات لازم هستیم تا مشکلی پیش نیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.