سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد شکست مقابل پدیده آخرین ناکامی شاگردانش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد، ایلی استان پس از شکست دو بر صفر فولاد خوزستان برابر پدیده خراسان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در زمان نامناسبی هدایت تیم را بر عهده گرفتم. در این دو هفته مقابل بهترین تیم و صدرنشین لیگ بازی داشتیم. پدیده تیم باکیفیتی است. ما بدون بازیکنان باتجربه به مشهد آمدیم و یکی دو بازیکن مصدوم یا محروم بودند.

وی ادامه داد: وقتی از اشتباهات حریف استفاده نمی‌کنید، کار سخت می‌شود. پدیده از اشتباهات ما استفاده کرد. اگر به تیمی چون پدیده گل نزنید، کار برای شما سخت می‌شود. اگر میرزایی در نیمه اول از موقعیت خود به خوبی استفاده می‌کرد، شاید نتیجه به گونه دیگری رقم می‌خورد. ما مجبور شدیم به چند بازیکن جوان خود مقابل پدیده میدان دهیم و از بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه فولاد استفاده کردیم. فکر می‌کنم باید با رقابت درون تیمی، بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان اصلی تیم کنیم. امیدوارم این آخرین ناکامی ما باشد. هفته آینده یک دربی حساسِ درون استانی داریم که امیدوارم موفق باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شرایط سروش رفیعی تصریح کرد: سروش بازیکنی کم‌نظیر و تواناست، اما اگر مشکلی وجود داشته باشد، بین او و باشگاه است. در این خصوص باید از مسئولان باشگاه سوال کنید.

استان با بیان اینکه تیمش نیاز به تغییرات اساسی دارد، خاطرنشان کرد: زمانی که با مدیران باشگاه فولاد توافق کردم، گفتم که نیاز به تغییرات اساسی داریم. از آن زمان، همه بازیکنان تیم را در اختیار نداشتیم. امروز می‌توانستیم به گونه‌ای تیم را ببندم و روانه مسابقه کنم که با حداقل یک امتیاز از مشهد برگردیم، اما فکر می‌کنم این روند مناسبی نیست. امروز جلالی، بازیکنی جوان و آینده‌دار را در پست وینگر چپ به بازی فرستادیم، اما ما نیاز به بازیکنانی داریم که بتوانیم از بالا پرس کنیم. امروز شاهد بودیم که تیم ما از لحاظ بدنی، چیزی کم نگذاشت و بازیکنان ما پا به پای بازیکنان پدیده دویدند.

«به خاطر فاصله کم بازی‌ها، جایگزین مناسبی برای مصدومان خود نیافتیم». وی با بیان این جمله گفت: بازیکنانی چون بیت‌سعید، ایوب والی و پیمان شیرزادی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. بعضی بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی خود بازی کردند که این در تقابل با تیمی مانند پدیده، کار بسیار سختی است. بازیکنان شماره ۶ و ۸ پدیده، بهترین هافبک وسط‌های فوتبال ایران هستند. بازی مقابل این بازیکنان برای بازیکنان جوان، سخت و استرس‌زاست. باید به این بازیکنان حق بدهیم که درگیر این استرس شوند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه اگر بازیکنان جوان بخواهند جایگاه خود را پیدا کنند، نیاز به رقابت دارند، اظهار داشت: باشگاه این موضوعات را می‌داند و امیدوارم صبر هواداران و مدیریت باشگاه به اندازه کافی باشد تا نتیجه این تغییرات را ببینند. برنامه مقطعی ما این است که کارمان را با بازی سریع و پاس‌های کوتاه پیش ببریم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.