رشت- سرمربی ذوب آهن اصفهان، بازی برابر سپیدرود را سخت توصیف کرد و گفت: هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز در بازی فردا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی بعدازظهر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت به تغییر و تحولات ایجاد شده در تیم گیلانی اشاره و اظهارکرد: سپیدرود رشت و ذوب آهن در بازی فردا به دنبال کسب هر سه امتیاز و جبران نتایج گذشته هستند.

نمازی افزود: ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به اینکه نتوانسته در هفته‌های گذشته نتایج دلخواه را کسب کند در این بازی تنها به برد فکر می کند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بنده در تیم ذوب آهن کسب نتایج خوب نسبت به فصل گذشته بوده است، گفت: متاسفانه تا به این هفته به دلیل بروز برخی اشتباهات فردی و قضاوت‌های ناعادلانه علیه ذوب آهن نتوانسته ایم به این برنامه دست یابیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تمام بازی‌ها در لیگ برتر سخت و حساس است، بیان کرد: با توجه به جایگاه سپیدرود در جدول رده بندی بازی فردا سخت خواهد بود.

وی به وضعیت محسن مسلمان نیز اشاره کرد و یادآورشد: ما خواسته‌های خود را به این بازیکن انتقال داده‌ایم و وی در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار است که امیدواریم در زمین بازی نیز بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

نمازی در ادامه با اشاره به تعطیلی‌های طولانی مدت لیگ، افزود: این وضعیت هیچ کمکی به فوتبال کشور نکرده و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق در شروع هر سال از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه درایت لازم از سوی فدراسیون در زمینه برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی دیده نمی شود.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم در بازی فردا، افزود: در بازی برابر سپیدرود تنها «مسعود ابراهیم زاده» را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.