فوتبال جهان - خودداری دفاع چپ برزیلی یوونتوس برای تمدید قراردادش با این تیم بانوی پیر را به فکر جذب گزینه‌های جدید انداخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس هنوز با الکس ساندرو بر تمدید قراردادش به توافق نرسیده است که از این موضوع به عنوان نشانه‌ای برای عدم تمایل وی به ماندن در کنار بانوی پیر یاد می‌شود.

از مدت‌ها پیش زمزمه‌هایی مبنی بر نارضایتی ساندرو از وضعیتش در یوونتوس به گوش رسیده که در آنها از چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است.

اکنون نشریه توتواسپورت نوشته است که باشگاه یوونتوس خودداری ساندرو برای تمدید قراردادش را به منزله بی‌میلی وی برای ماندن در این تیم دانسته و پروسه پیدا کردن جانشین مناسب او را آغاز کرده است. مارسلو دفاع چپ رئال مادرید که تابستان امسال هم شایعاتی مبنی بر احتمال انتقالش به تورین شنیده می‌شد یکی از گزینه‌های بیانکونری است. علاوه بر او اما از جوردی آلبا دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا هم به عنوان دیگر گزینه مورد نظر قهرمان ایتالیا نام برده شده است.

گونسالو ایگواین: نمی‌خواستم از یوونتوس بروم، بلکه مرا بیرون کردند!به نظر می‌رسد که آلبا هم مانند ساندرو از وضعیتش راضی نیست و قصد ندارد قرارداد خود با بارسلونا که تا سال ۲۰۲۰ معتبر است را تمدید کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.