فوتبال جهان - زلاتان ابراهیموویچ با انتقاداتی که از ژوزه مورینیو می‌شود پاسخ داد و منتقدان او را حسود خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت در دفاع از سرمربی سابقش در منچستریونایتد و اینتر که این روزهای مورد انتقادات فراوانی واقع شده است، گفت:همه آنهایی که از مورینیو انتقاد می‌کنند، نه به خاطر نگرفتن نتیجه بلکه از شخصیت او و از ویژگی‌های اخلاقی‌اش ایراد می‌گیرند. من اما با او همذات‌پنداری می‌کنم چون ما نگرشی مشابه نسبت به مسائل مختلف داریم، به خودمان و به کارهایی که انجام می‌دهیم اعتماد داریم و مسائل مختلف را به شیوه خودمان بیان می‌کنیم.

ستاره سوئدی تیم لس‌آنجلس گلکسی معتقد است که مورینیو باید به کارش در منچستریونایتد ادامه دهد و نباید به انتقاداتی که بسیاری از آنها بی‌مورد است توجه کند. او ادامه داد: برخی از انتقادات به نظر من شخصی هستند. در مورد مورینیو همه چیز مبالغه می‌شود. برخی از او انتقاد می‌کنند صرفاً چون او مورینیو است و برخی دیگر هم از او ایراد می‌گیرند چون به او حسادت می‌کنند. تمام این‌ها بخشی از یک چرخه هستند. مورینیو باید همان چیزی که بوده است بماند و از کارهایی که تا کنون انجام داده و از چیزی که هست دفاع کند و به آن ادامه دهد. اگر او الان اینجاست به خاطر آن است که به شیوه خودش کارها را انجام داده، به خاطر اینکه خودش را به خاطر هیچکسی تغییر نمی‌دهد.

فوتبال جهان| ژاوی هرناندس: فکر کردن به کارهای ژوزه مورینیو در رئال مادرید هنوز مو به تنم سیخ می‌کند!ایبرا درباره وین رونی، بازیکن سابق منچستریونایتد که فصل گذشته به لیگ آمریکا (MLS) رفت و در آنجا هم عملکرد خوبی داشته است، تأکید کرد: من فکر می‌کنم که او از زمانی که آمده استثنایی کار کرده است. او تیمی که برایش بازی می‌کند را متحول کرده و نتایج خوبی را برای آن رقم زده است. نیازی نیست که من رونی را توصیف کنم. تمام دنیا رونی و کیفیت بازی او را می‌شناسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.