سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دنبال کسب نتیجه برابر استقلال تهران هستیم تا بتوانیم جایگاه بهتری در جدول به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا و استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: یکی از مهم ترین و سخت ترین بازی های خودمان را در لیگ برتر مقابل استقلال تهران انجام خواهیم داد. آنها تیم خیلی خوبی هستند که طرفداران بی شماری دارند و می توانند نتیجه ایده آل کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: نمی دانم بگویم خوشبختانه یا بدبختانه این تیم توانست دو بازی خود مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارد. ما هم دو بازی در لیگ برتر و جام حذفی با استقلال خواهیم داشت. آنها بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند که می توانند برای ما دردسرساز شوند.

وی درباره شناخت خود از استقلال تهران ادامه داد: آنها را خیلی خوب آنالیز کردیم. متاسفانه به خاطر آسیب دیدگی چند بازیکن دچار مشکل از لحاظ بازیکن هستیم. اما با این حال فقط به برد استقلال فکر می کنیم و می خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم. خوشبختانه تمرینات خوبی داشتیم و انگیزه بالایی داریم تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

دایی درباره احتمال حضور مهدی ترابی که در بازی اخیر تیم ملی فوتبال هم درخشید تاکید کرد: او از دیروز به تمرینات تیم ما اضافه شده است. اگر لازم باشد از او بدون شک استفاده می کنیم. بستگی به شرایط این بازیکن دارد.

سرمربی سایپا درباره شرایط نارنجی پوشان تصریح کرد: چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و چند بازیکن را به خاطر حضور در اردوی امید نداشتیم. با این حال در چند روز اخیر تمام ملی پوشان اضافه شدند و شرایط خوبی داریم. می خواهیم به پیروزی برسیم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه تختی تهران تاثیری روی عملکرد تیمش نخواهد گذاشت گفت: به نکته خوبی اشاره کردید. بدون شک تاثیر زیادی روی کیفیت کار هر دو تیم بگذارد. بازی تاکتیکی ما روی زمین است و قطعا به مشکل می خوریم.

وی اسم مصدومان تیمش را نیز برای بازی با استقلال اعلام کرد و گفت: رمضانی به خاطر کیفیت چمن تمرینی خودمان پایش پیچید و مصدوم شد تا نتواند تمرین کند. صادق بارانی به تازگی به تمرینات تیم ملحق شده است. روزبه شاه علی دوست هم همینطور. سلطانی مهر و علیاری هم مصدومیت داشتند. متاسفانه تعداد مصدومان تیم بالا بود. آقای امین حاج محمدی هم دو سه روز است که به تمرینات سایپا اضافه شده است. حالا امیدواریم ظرف امروز و فردا این مشکلات را حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.