فوتبال جهان - یک رسانه اسپانیایی احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ را قوت بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو کادناسر اسپانیا مدعی شده که امکان دارد باشگاه بارسلونا برنامه خود برای پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن را جلو بیندازد.

طبق ادعای این شبکه، یکی از گزینه‌های باشگاه بارسلونا در حوزه نقل و انتقالات، خرید نیمار در سال ۲۰۲۰ با رقمی پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون یورو است و این باشگاه اطمینان دارد که ستاره برزیلی سابقش ظرف دو سال دیگر و شاید زودتر از آن هم پارک دو پرنس را ترک کند.

خروج نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با توجه به قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی که او تابستان سال ۲۰۱۷ با پاری‌سن‌ژرمن بست و موضع سفت و سخت باشگاه فرانسوی درباره فروشی نبودن این بازیکن برزیلی خیلی بعید به نظر می‌رسد اما طبق ادعای کادناسر، باشگاه بارسلونا معتقد است که نیمار با PSG توافقی حاصل کرده که به او اجازه می‌دهد تابستان سال ۲۰۱۹ با پرداخت شدن ۲۲۰ میلیون یورو به قهرمان فرانسه، این تیم را ترک می‌کند. در صورتی که هیچ باشگاهی حاضر نشود چنین رقمی را بابت خرید نیمار بپردازد، او می‌تواند با رقمی کمتر از ۲۰۰ میلیون یورو پاری‌‌سن‌ژرمن را در تابستان سال ۲۰۲۰ ترک کند.

کارواخال: نیمار قصد ماندن در رئال مادرید را داشتچندی پیش نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا در گزارشی مدعی شده بود که نیمار از رفتن از بارسلونا پشیمان شده و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است و به آنها گفته که خیال برگشتن دارد. این نشریه حتی مدعی شده است که نیمار تابستان امسال در سفری که به بارسلونا داشته، در حضور یکی از مدیران باشگاه بارسلونا و در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بوده از اشتباه بودن تصمیمش برای ترک نوکمپ گفته و از او خواهش کرده راهی برای برگشتنش به جمع آبی‌و‌اناری‌ها پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.