یک کارشناس قطری با بیان اینکه پرسپولیس خط دفاع برجسته‌ای دارد، به سرمربی السد توصیه کرد اشتباهات بازی رفت را تکرار نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبید جمعه کارشناس و مفسر فوتبال قطر در مصاحبه ای به دیدار برگشت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: ما امیدوار بودیم که السد و الدحیل در مرحله نیمه نهایی با هم بازی کنند ولی اشتباهاتی که تیم الدحیل مرتکب شد تضمین داشتن یک نماینده قطر در فینال را از بین برد. امروز السد در خانه خود و در بازی رفت مقابل پرسپولیس شکست خورده است و الدحیل برعکس، در بازی رفت پیروز شده بود.

وی افزود: این مشکلی است که السد هم با آن مواجه خواهد بود. تیم ایرانی (پرسپولیس) دفاع سطح بالایی دارد و برد در بازی رفت آنها را به تاکتیک دفاعی روی می آورد با این حال شانس دو تیم برای پیروزی ۵۰ درصد است.

این کارشناس فوتبال قطر با تمجید از فریرا سرمربی تیم السد گفت: فریرا یک مربی بسیار سطح بالا است ولی نصیحت و توصیه من به او این است که اشتباهات بازی رفت را تکرار نکند.من همچنین به علی اسد و «لی جونگ» کره ای توصیه می کنم که مثل همیشه در بهترین سطح خود ظاهر شوند.

عبید جمعه خاطرنشان کرد: آنچه که در تهران باید اتفاق بیافتد، پیروزی است و نه هیچ چیزی دیگر. هیچ جایگزینی برای پیروزی در تهران وجود ندارد. بازیکنان السد باید در طول ۹۰ دقیقه بازی، بازیکنانِ مالک توپ در تیم مقابل را تحت فشار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در قطر موفق شد با یک گل تیم السد را شکست بدهد. بازی برگشت سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.