فوتبال جهان - لوکا مودریچ اعتراف کرد که اعضای تیم رئال مادرید انتظار جدا شدن کریستیانو رونالدو را نداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ می‌گوید جدا شدن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به نظر او و برخی دیگر از هم‌تیمی‌هایش آنقدر غیرمحتمل بوده است که بر سر آن شرط‌بندی کرده‌اند.

رونالدو تابستان امسال با قراردادی ۱۱۷ میلیون یورویی رئال مادرید را پس از ۹ سال ترک کرد و به یوونتوس پیوست، موردی که یکی از عجیب‌ترین اتفاقات چند سال اخیر دنیای فوتبال بوده است.

مودریچ در مصاحبه‌ای با نشریه فرانس فوتبال گفت: من نه انتظار رفتن زین‌الدین زیدان را داشتم، نه کریستیانو رونالدو را. در حقیقت اولین باری که شایعاتی درباره رفتن رونالدو منتشر شدند، ما بازیکنان میان خودمان شرط بستیم که او نمی‌رود، چون مطمئن بودیم که در رئال مادرید می‌ماند، اما خب هر بازیکنی در زندگی‌اش حق انتخاب دارد.

فوتبال جهان| اینتر دوباره برای خرید مودریچ دست به کار می‌شود

مودریچ امسال بازیکن سال فیفا و یوفا شد و جزو کاندیداهای بردن توپ طلای فرانسه فوتبال هم هست. او ادامه داد: من آدمی نسبتاً خجالتی و کم حرف هم و راستش را بخواهید خیلی دوست ندارم که در کانون توجه رسانه‌ها باشم. نمی‌خواهم بیشتر از این وارد این مبحث شوم. دنیای اطراف من همان‌طور که هست، برازنده من است. رونالدو در سطحی دیگر فوتبال بازی می‌کند و طبیعی است که توجه رسانه‌ها بود بیشتر باشد. من اما طرفدار سادگی هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.