محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که پس از بازگشت علی صانعی به ایران، با او جلسه‌ای می‌گذارد و درباره آینده‌اش با این مربی صحبت خواهد کرد.

محمد ناظم‌الشریعه درباره اردوی هفته گذشته تیم ملی فوتسال ایران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به اینکه هفته آخر لیگ برتر سپری شد و بازیکنان به استراحت رفته بودند، تلاش کردیم کارهای تاکتیکی انجام دهیم و بازیکنان به ریکاوری بپردازند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی جدیدی برای تیم ملی به جای دیدار مقابل برزیل برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: در حال پیگیری انجام دیدارهای تدارکاتی جدید با تیم‌های بزرگ جهان هستیم. البته نمی‌توانیم جایگزینی برای دیدار مقابل برزیل پیدا کنیم. اردوی بعدی تیم ملی ایران، اواخر آبان ماه خواهد بود و سپس در آذر ماه در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان (با حضور تیم‌های ملی ایران، قزاقستان، آذربایجان و روسیه به میزبانی قزاقستان) شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه گفته می‌شود ممکن است برنامه‌های تدارکاتی ملی‌پوشان فوتسال در آینده لغو شود، تصریح کرد: در این خصوص اطلاعی ندارم. من برنامه خود را ارائه کرده‌ام و اجرای این برنامه بر عهده من نیست.

ناظم‌الشریعه درباره خداحافظی علی صانعی از حضور در کادر فنی تیم‌های جوانان، بانوان و ملی فوتسال خاطرنشان کرد: او اکنون به خاطر نتیجه نگرفتن تیمش ناراحت است. صانعی سرمایه مملکت ماست و زحمت زیادی برای فوتسال ایران کشیده است. پس از بازگشت او به ایران با هم صحبت می‌کنیم و امیدوارم همکاری ما ادامه یابد.

علی صانعی: اسفندماه سال گذشته تصمیم گرفتم که پس از المپیک جوانان استراحت کنم

وی درباره عملکرد تیم فوتسال جوانان کشورمان در بازی‌های المپیک جوانان و حذف در مرحله گروهی با کسب دو پیروزی و دو شکست به تسنیم گفت: باید بپذیریم تیم‌های برزیل و روسیه تیم‌های تاپ دنیا هستند. صعود تیم ایران به المپیک هم اهمیت زیادی دارد. برای این تیم زحمت زیادی کشیده شده است و بازیکنان آن آینده فوتسال کشور را تشکیل می‌دهند. باید به بازیکنان این تیم اهمیت زیادی بدهیم و نباید آنها را رها کنیم. صانعی و دستیاران او نیز جزو سرمایه‌های کشور هستند و پس از بازگشت آنها به ایران، با هم گفت‌وگو خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.