مجید نامجومطلق، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تأکید کرد که اطلاعی از مذاکره وینفرد شفر و مجتبی جباری برای حضور شماره هشت سابق آبی‌ها در کادر فنی این تیم ندارد.

نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: یکی از شرایط حضورم در کمیته فنی این است که بودنم تأثیرگذار باشد و کمیته فنی نباید نمایشی باشد. اگر احساس کنم کمیته فنی باشگاه نمایشی است و نمی‌تواند تأثیری داشته باشد جدا خواهم شد، چون من دنبال پست و مقام نیستم. ما دوست داریم به تیم و باشگاه کمک کنیم و اگر قرار باشد که این کمیته مثل قبل فرمالیته باشد مطمئناً چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر سخنگوی کمیته فنی آقای مظلومی است و قرار است ایشان در مورد تصمیمات کمیته فنی، جلسات و مسائل مختلف دیگر پاسخگوی سؤالات رسانه‌ها باشد. همه ما دوست داریم به استقلال کمک کنیم و در این مدت هم دو جلسه برگزار شد که جلسات خوبی بود و مسائل خوبی مورد بحث قرار گرفت. ما دوست داریم که آقای شفر هم در این جلسات حضور داشته باشد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: کمیته فنی نقش دخالتی ندارد و اعضای کمیته هم به هیچ عنوان چشم به نیمکت استقلال ندارند. شفر باید به کمیته فنی اعتماد داشته باشد.

نامجومطلق درباره بحث حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال و اینکه ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد، نیز اظهار داشت: من زیاد در جریان این موضوع نیستم و ظاهراً جباری و شفر صحبت‌هایی را دو روز پیش انجام داده‌اند. اطلاعی از مذاکرات جباری و شفر ندارم و در کمیته فنی هم بحث اضافه شدن مربی به کادر فنی مطرح نشده است.

وی در رابطه با اینکه جباری به کلاس مربیگری نرفته است و کارت مربیگری هم ندارد، تصریح کرد: ما باید در مورد این مسائل در کمیته فنی صحبت کنیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.