فوتبال جهان - آلوارو موراتا می‌گوید در شب بازی چلسی مقابل ویدی در لیگ اروپا شدیداً احساساتی شده اما گریه نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از صحنه‌های جالب توجه بازی پنجشنبه هفته گذشته تیم فوتبال چلسی مقابل ویدی در مرحله گروهی لیگ اروپا، حلقه زدن اشک در چشمان آلوارو موراتا پس از زدن تنها گل بازی بود. واکنش او بعد از گلزنی گویا نارضایتی‌اش بود و خود او هم به این موضوع اعتراف کرد.

مهاجم ۶۰ اسپانیایی آبی‌پوشان لندن گفت: وقتی داشتم گلم را جشن می‌گرفتم به نظر می‌رسد که ناراحت هستم و واقعیت این است که من نباید از گل زدن به تیمی که از تیم خودم کوچکتر است خوشحال باشم. در واقع آن روز من باید گل‌های بیشتری می‌زدم و به همین دلیل ناراحت بودم. با این وجود برخلاف آنچه رسانه‌های انگلیسی می‌گویند من گریه نمی‌کردم. در انگلیس، مردم همیشه دوست دارند درباره این مسائل صحبت کنند و واقعیت این است که آنها از من بیش از سایر بازیکنان انتظار دارند.

موراتای ۲۴ ساله با حقوق ۱۵۰ هزار پوند در هفته، جزو پردرآمدهای دنیای فوتبال است اما او می‌گوید پولدار بودن نتوانسته تمام مشکلات او را حل کند.

مهاجم سابق رئال مادرید اظهار داشت: یک فوتبالیست هم می‌‌تواند مانند مردم عادی مشکلاتی داشته باشد و حتی بیشتر از آنها. گاهی اوقات پول و شهرت هم می‌تواند دردسرساز شود. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که زندگی بروفق مراد ماست و بهترین زندگی را داریم اما پول هم می‌تواند باعث ایجاد مشکل برای خانواده شما و دوستان‌تان شود و این دقیقاً همان اتفاقی است که برای من رخ داده است.

موراتا افزود: قطعاً داشتن پول کمک کننده است اما در عین حال می‌تواند چیزهای زیادی را هم از شما بگیرد. زندگی یک فوتبالیست مانند آن چیزی که مردم در اینستاگرام می‌بینند، نیست. گاهی اوقات شما ناراحتید و در پست‌های‌تان عکسی می‌گذارید که در آن شاد به نظر می‌رسید اما این بدان معنا نیست که شما خوشحالید! در نهایت شبکه‌های اجتماعی هم چیزی است که به شما برای بیشتر پول درآوردن و بستن قراردادهای تبلیغاتی کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.