محمدرضا عباسی، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد این تیم با کسب یک پیروزی شرایطی متفاوت را تجربه خواهد کرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط این روزهای ذوب‌آهن در تعطیلات لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و فکر می‌کنم از این تعطیلی لیگ توانستیم به خوبی استفاده کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم. امیدوارم این آمادگی کمک کند تا ما در بازی‌های پیش رو به نتایجی که مدنظر و هدف‌مان است، دست پیدا کنیم.

عباسی با اشاره به اضافه شدن بازیکنان مصدومان و پیوستن چند بازیکن جدید به ذوب‌آهن تصریح کرد: با آمادگی و بازگشت وحید محمدزاده و رضا حبیب‎زاده و اضافه شدن بازیکنان جدیدی مثل رحیم زهیوی و ارسلان مطهری، شرایط تیم بهتر شده است. همان‌طور که گفتم، در تعطیلات به هماهنگی لازم دست پیدا کردیم و می‌توانیم از این به بعد شرایط را بهبود ببخشیم و رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم.

وی درباره بازی ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر با تیم سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل تصریح کرد: سپیدرود تیم خوبی است و با توجه به میزبانی و حمایت هوادارانش، بازی آسانی نخواهیم داشت. امیدواریم بتوانیم هم بازی خوبی انجام بدهیم و به هدف‌مان که بردن است، برسیم تا از این هفته دوباره شروع به بردن کنیم. امیدواریم زمین چمن ورزشگاه هم مشکلی برای تیم در طول بازی ایجاد نکند. ذوب‌آهن به یک برد نیاز دارد تا دوباره روی غلتک بیفتد و امیدوارم که سه امتیاز بازی با سپیدرود را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.