علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش به سمت درستی حرکت می‌کند.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار دوستانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: دیدار فوق‌العاده خوبی بود. نیمه اول شاهد یک بازی متعادل بودیم، اما در نیمه دوم بازیکنان ما بهتر از حریف بودند و موقعیت‌های خوبی داشتیم. خیلی خوب بود که پس از بازی‌های سختی که داشتیم، بازیکنان بدانند می‌توانیم با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم و از بحرانی که دچار آن شده‌ایم، نجات یابیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان ما بازی خیلی خوبی ارائه کردند و کیفیت بدنی، تاکتیکی خوب و سرعت بالایی داشتند.

تساوی ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفت نسبت به دو ماه قبل که او به تیم آمد، شرایط بهتری دارد یا خیر، گفت: تیم خیلی بهتر شده است. با بازی روز گذشته می‌توانم بگویم تیم به سمت درستی می‌رود. نفت در دو دیدار مقابل استقلال، کیفیت خوبی داشت و نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده‌ایم. مسائل روحی، تاکتیکی و بدنی را به خوبی جلو بردیم و منتظرم نتایج خوبی تا نیم‌فصل اول کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درخصوص درگیری‌های لفظی ایجاد شده میان اعضای کادر فنی تیم ملی و تیم امید تصریح کرد: متأسفانه این اتفاقات در جامعه ایران هم رخ می‌دهد. ما بر سر موضوع با هم گفت‌وگو نمی‌کنیم. به همین خاطر اختلاف‌ها به درگیری و پرخاشگری شخصی می‌انجامد. بحث صورت گرفته بر سر این نیست که چه کسی از امکانات موجود استفاده می‌کند، بلکه دعوا و لشکرکشی بین نیروهاست. این نوع ادبیات را همه جا می‌توانید ببینید. درس اخلاق باید از مجلس شروع شود، اما می‌بینیم افراد آنجا با چه ادبیاتی با هم صحبت می‌کنند و به مردم و جامعه فوتبال کشیده می‌شود. متأسفانه رعایت اخلاق در جامعه ما در حال تنزل است و این اتفاقات اصلاً عجیب نیست.

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا این وظیفه فدراسیون فوتبال نیست که اختلافات موجود را برطرف کند، خاطرنشان کرد: دعوا بر سر مسائل غیرممکن است و ما درباره غیرممکن‌ها صحبت می‌کنیم. ساختارهایی که باید در تیم ملی داشته باشیم، از ریشه ایراد دارند. سازمان لیگ در اتفاقات رخ داده در لیگ برتر تأثیرگذار نیست و تیم‌های پایه درست و حسابی نداریم. در تیم‌های ملی نیز با چنین شرایطی مواجه هستیم. تنها آرزو می‌کنیم که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده یا قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

واعظ آشتیانی: کی‌روش کاری نکند که با «لگد» او را از ایران بیرون بیندازندبیژن ذوالفقارنسب: سیرک، تیم ملی بزرگسالان است که بازیکنی بدون دعوت در تمرینات شرکت می‌کند

«امکانات ضعیفی داریم و وقتی صحبت از کمپ تیم ملی می‌کنیم، تنها از یک زمین چمن حرف می‌زنیم. آیا این مطابق معیارهای بین‌المللی است؟»، وی با بیان این جمله به تسنیم گفت: یک کمپ شامل متخصصان و بدنسازان خوب، به خصوص برای تیم‌های پایه است. تیم امید باید روانشناسان خوبی داشته باشد، اما به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم. تنها به دنبال این هستیم که مشکلات را چگونه به صورت کوتاه‌مدت حل کنیم و دیدگاه درازمدت و قوی در مسائل اجتماعی و نیز فوتبال نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.