مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اطلاع از آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی روزانه با مدیران پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در تماس هستند تا وضعیت ورزشگاه برای فینال لیگ قهرمانان بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ اول آبان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر می رود.

سرخپوشان که دیدار رفت را با برد یک بر صفر پشت سر گذاشتند شانس زیادی برای رسیدن به فینال این مسابقات دارند. با وجود اینکه صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان مسجل نشده است مسئولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شدت پیگیر ترمیم و تجهیز ورزشگاه آزادی برای برگزاری احتمالی دیدار برگشت فینال هستند. چرا که سرخپوشان در صورت رسیدن به فینال باید در بازی برگشت میزبان شوند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که پیش از این حدود ۲۰ ایراد به ورزشگاه آزادی گرفته بودند، روزانه با مدیران باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در ارتباط هستند تا در جریان روند ترمیم و تجهیز این ورزشگاه قرار بگیرند.

از قرار معلوم کریمی مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شخصا بازرسی روزانه از استادیوم آزادی دارد تا گزارش های خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کند. همچنین فدراسیون فوتبال نیز روزانه پاسخ ایمیل ها و تماس های تلفنی مسئولان AFC را می دهد و با ارسال عکس و فیلم، آنها را در جریان روند بازسازی ورزشگاه می گذارد.

باشگاه پرسپولیس نیز برنامه های خود را برای بازی برگشت با السد قطر به کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده است و تاییدات لازم را از آنها می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.