یک روایت جدید درباره برنامه عادل فردوسی‌پور مطرح شده که تامل‌برانگیز است. اینکه انگیزه‌های مالی بیش از گرفتن زهرچشم در خارج کردن ۹۰ از کنداکتور نقش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از مجریان جوان شبکه ورزش در توئیتی بی آنکه اسمی از برنامه ۹۰ ببرد مدعی شده در خارج شدن این برنامه از آنتن ممکن است عوامل دیگری چون جنگ اسپانسرها نقش داشته باشند.

حرفی که یک پرده جدید از ماجراهای جنجالی این روزهای پخش نشدن برنامه ۹۰ عادل فردوسی‌پور را پیش روی علاقمندان به فوتبال باز می کند.

اینکه اسپانسر برنامه گزارش ورزشی یکی از شرکت های طرف قرارداد با اسپانسر اصلی کلیه برنامه های تلویزیون است اما برنامه ۹۰ انگار به عکس سایر برنامه ها، اسپانسر مستقل دارد مورد هدف آن توئیت می توانسته باشد.

درطول جام جهانی هم یکی دو شبی که فردوسی‌پور و گروهش برنامه۲۰۱۸ نساختند، برنامه شبکه ورزش جواد خیابانی روی آنتن شبکه ۳ رفت درحالی که برنامه ویژه شبکه ورزش بود اما رسانه ملی نمی خواست اسپانسرهایش آنتن نداشته باشند.

البته این تنها یک گمانه‌زنی مثل سایر گمانه‌زنی های این چند روز است که این بار از سوی یک مجری جوان ورزشی در توئیتش دامن زده شده است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.