مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: سعی ما این است با توجه به گروهمان، بهترین عملکرد را داشته باشیم و مراحل موفقیت را طی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم آزمون درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی بانوان ایران که هم اکنون در مجموعه ورزشی الیاف برگزار می شود، گفت: در این اردو تمام تمرکزمان بر ادامه روند آماده سازی جسمانی بازیکنان و تقریبا کارهای دفاعی است و همچنین به سمت فاز انتقال از دفاع به حمله و راه های رسیدن به گل خواهیم رفت.

وی افزود: سه بازی مهم در دور اول مرحله مقدماتی المپیک داریم و باید خیلی تمرکز کنیم. باید در هر بازی تمرکزمان را بالا ببریم و با کمترین اشتباه در کار دفاعی و روی آوردن به ضد حمله بتوانیم به موفقیت برسیم. گلزنی را در شرایط‌ مختلف تمرین می‌کنیم تا بازیکنان به این روند عادت کنند و ضربات آخر را با دقت بیشتری بزنند.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه در خصوص شرایط اردوی تدارکاتی گفت: شرایط اردو عالی است و امکاناتی که برایمان در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و مطلوب می باشد. در این اردو با توجه به کلاس‌های مختلف آنالیز و روانشناسی، بازیکنان از همه لحاظ در شرایط مناسبی هستند و در واقع به یک خودباوری رسیدند که می‌توانیم با تلاش و پشتکار نتایج بهتری در مسابقات پیش رو بگیریم. چشم انداز ما رسیدن فوتبال بانوان به جایگاه واقعی خودش در دنیا است.

آزمون در پایان گفت: همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و به این امر واقفیم که هر چیز خوبی به سختی بدست می آید. پس هر روز بیشتر از روز قبل تلاش می‌کنیم تا تمام بانوان ایرانی به وجود این تیم با افتخار نگاه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.