داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و مطمئن باشید در نیمه بالایی جدول قرار خواهیم گرفت.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت فعلی استقلال خوزستان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات منظمی را هم پشت سر می‌گذاریم تا آماده بازی با پارس جنوبی شویم. ما از حریف به اندازه کافی شناخت داریم. هر چند که الان همه تیم‌ها از نقاط ضعف و قوت حریف شناخت دارند. تمام تلاش ما این است که بازیکنان تا روز بازی به شرایط خوبی برسند و هدف‌مان این است که در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره با تغییرات مدیریتی در استقلال خوزستان و اینکه آیا تیم مشکل مالی دارد یا خیر، تصریح کرد: من زیاد در جریان مسائل مدیریتی نیستم و ظاهراً آقای مسجدی، رئیس هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدند. در مورد مشکلات مالی هم باید بگویم که این شرایط در اکثر تیم‌ها وجود دارد و ما هم نواقصی داریم که قطعاً با تلاش مسئولان باشگاه برطرف می‌شود. البته تیم ما ۲۰ درصد از قراردادهای بازیکنان را داده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در رابطه با اینکه استقلال خوزستان جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از روز اول که کار را شروع کردیم، این حرف را در مورد استقلال زدند، اما با شروع مسابقات حرف‌شان را پس گرفتند. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و مطمئن باشید اگر برای‌مان مشکلی ایجاد نکنند، در نیمه بالایی جدول قرار خواهیم گرفت. ما تیم خوبی داریم و همین الان پنج بازیکن تیم‌مان در اردوی تیم امید هستند. ما با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.