تقابل رو در روی ایران و آمریکا در گام نخست/ برنامه مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ، هشتمین دوره از رقابتهای جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان از پانزدهم الی نوزدهم آبان ۹۷ آغاز می شود. این رقابتها که پس از مسابقات جام جهانی ، بعنوان معتبرترین رویداد جهانی فوتبال ساحلی بشمار می رود ، همانند هفت دوره قبلی به میزبانی امارات برگزار خواهد شد.

براساس قرعه کشی انجام شده در محل برگزاری این رقابتها ، شاگردان اوکتاویو با تیم های تاهیتی ، آمریکا و روسیه در گروه دوم مسابقات قرار گرفتند. ضمن اینکه تیم های امارات ، مصر ، برزیل و اسپانیا نیز گروه نخست مسابقات را تشکیل می دهند.

با اعلام سازمان جهانی فوتبال ساحلی برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است : (ساعت ها به وقت تهران است)

روز سه شنبه پانزدهم آبان ۹۷

برزیل – اسپانیا  از ساعت ۱۵:۴۵

امارات- مصر  از ساعت ۱۷:۰۰

تاهیتی – روسیه از ساعت ۱۸:۱۵

ایران – آمریکا  از ساعت ۱۹:۳۰

روز چهارشنبه شانزدهم آبان ۹۷

مصر – برزیل  از ساعت ۱۵:۴۵

اسپانیا – امارات  از ساعت ۱۷:۰۰

روسیه – آمریکا  از ساعت ۱۸:۱۵

تاهیتی – ایران  از ساعت ۱۹:۳۰

روز پنجشنبه هفدهم آبان ۹۷

تاهیتی – آمریکا  از ساعت ۱۵:۴۵

مصر – اسپانیا  از ساعت ۱۷:۰۰

امارات – برزیل  از ساعت ۱۸:۱۵

ایران – روسیه  از ساعت ۱۹:۳۰

گفتنی است در مرحله نیمه نهایی دو تیم اول و دوم دو گروه به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت که مسابقات این مرحله هجدهم آبان برگزار می شود. ضمن اینکه رقابتهای فینال و رده بندی هم نوزدهم آبان پیگیری خواهد شد.

لازم به توضیح است ، تیم های بازمانده از صعود به مرحله نیمه نهایی نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در پایان مسابقات ، رده بندی هشت تیم شرکت کننده در رقابتها مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.