خسرویار: تمام تمرکزمان صعود از گروه است/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پیش از اعزام تیمش به رقابتهای مقدماتی قهرمانی فوتبال زی ۱۹ سال دختران آسیا به میانمار گفت:  این اردو برای هماهنگی  بیشتر بازیکنان است.تا جایی که بشود تمرکز روی بازیها و تمرینات می پوشان خواهیم گذاشت. ضمن اینکه برنامه های تفریحی و سرگرمی برایشان در نظر گرفته ایم تا اتحاد و هماهنگی بازیکنان بیشتر شود.

وی در ادامه بیان کرد: سه بازی از میانمار و دو بازی از لائوس را در این اردو آنالیز خواهیم کرد اما فشار تمرینی بالا برای ملی پوشان نداریم و همانطور که اعلام کردم نظرمان بیشتر هماهنگی بازیکنان از لحاظ فکری با یکدیگر است.کنترل استرس  در شرایط بازی از دیگر مواردی است که در این اردو بر روی بازیکنان کار خواهد شد. در واقع این اردو آخرین فرصت است تا تیم را هماهنگ کنیم و بتوانیم با حضور در میانمار بهترین بازی خود را انجام و در نهایت از گروهمان صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: قرار است با تیم سپاهان در این اردو یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم تا آخرین مشکلات بازیکنان را آنالیز و نکات نهایی را به آنها گوشزد کنیم.

وی افزود: در این مدت ۶ ماه ، فعالیت و حضور در اردو های مختلف در واقع اولین تجربه من به عنوان سرمربی بود. واقعا فدراسیون فوتبال برای این تیم سنگ تمام گذاشته و امکانات فوق العاده ای  را در نظر گرفت.مسئولین فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم جوانان دریغ نکردند.با برنامه ریزی که از ۶ ماه پیش تا کنون صورت گرفته، سعی کردیم بهترین استفاده را ببریم. بازی با اردن فرصت بسیار فوق العاده ای بود چرا که بازیکنان این تیم تجربه جام جهانی را دارند و ما توانستیم پیروز شویم. برگزاری این دیدار تدارکاتی نشان داد که فدراسیون دوست دارد ما پیشرفت کنیم. همچنین حضور در دو تورنمنت روسیه( زیر ۱۹ سال) و ایتالیا( زیر ۱۷ سال) که بازیکنان در این دو تورنمنت بودند باعث شده تا از لحاظ تجربه، در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور آقای عبدی در کنار تیم باعث می شود تا از کمک های فکری و فنی ایشان بهره ببریم و حضورشان بدون شک کمک بسیار زیادی به رشد و توسعه فوتبال بانوان خواهد کرد. معتقدم تیم های بانوان از پایه تا بزرگسالان اگر طبق یک سیستم حرکت کنند، در مسیر موفقیت قرار می گیرند. فوتبال بانوان نیاز داشت با یک سیستم منجسم از رده پایه تا بزرگسال پیش برود که با حمایتهای فدراسیون و کمیته بانوان این اتفاق رخ داد. 

خسرویار در پایان گفت: در این ۶ ماه، من در کنار کادر فنی ام،  یک تیم حرفه ای از لحاظ شکل تیمی و اخلاق ساخته ایم و از تمامی مسئولین فدراسیون فوتبال، کمیته بانوان و رسانه های گروهی و تمامی افرادی که از این تیم حمایت کردند، تشکر می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.