میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال پارس‌جنوبی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه ممکن را داشته باشیم گفت: گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا سخت است.

میثم نقی‌زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت پارس‌جنوبی گفت: شرایط خوبی داریم و دو بازی دوستانه هم با سایپا و منتخب کرج انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. بچه‌ها از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی دارند و تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل برابر استقلال خوزستان قرار بگیریم. از طرفی مسئولان باشگاه هم در صدد هستند تا قبل از بازی هفته نهم مشکلات مالی ما را حل کنند تا با شرایط بهتری در این بازی حاضر شویم. مطمئنا حل شدن مسائل مالی می‌تواند تمرکز بازیکنان را بیشتر کند.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه تیمش با استقلال خوزستان تصریح کرد: برای برد بازی خواهیم کرد هر چند استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و اصلا آنها را دست‌کم نخواهیم گرفت. تا همین‌جا هم نتایج خوبی گرفتیم و تلاش می‌کنیم در ادامه مسابقات روند بهتری داشته باشیم. این هفته هدفمان فقط برد است ولی استقلال خوزستان تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست.

هافبک تیم پارس جنوبی در رابطه با اینکه آیا این تیم در این فصل می تواند سهمیه آسیا را کسب کند عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها زیاد هزینه کرده‌اند و رقابت در این شرایط سخت است. خیلی از تیم‌ها دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستند و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان کار آسانی نیست. امسال تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه ممکن را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.