صادق محرمی بر این باور است که توقعات از تیم ملی بالا رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صادق محرمی از جمله بازیکنانی است که به تازگی از سوی کارلوس کی‌روشدر لیست ایران قرار گرفته است. وقتی او در پرسپولیس این تجربه را به دست نیاورداما با حضور در لیگ کرواسی در اروپا، توانست نام خود را به لیست ایران تحمیل کند.حالا صادق جزو بازیکنانی است که حتی شانس دارد برای تیم ملی بازی کند. عملکرد اودر تمرینات هم معمولا خوب است و بی شک یک رقیب خیلی سرسخت برای رامین رضائیان و وریاغفوری به حساب می‌آید.

صادق در این باره می گوید:«افتخاری بزرگی است که در تیم ملی حضور دارم. نمی خواهم این شانس را به سادگی ازدست بدهم. امیدوارم اینقدر خوب باشم که حضورم در تیم ملی تداوم داشته باشد.»

او درباره رقابت در جناحراست تیم ملی هم می گوید: «نه فقط در این پست که ما در همه پست ها رقابت داریم و اینیکی از مزیت هایی است که میتواند باعث پیشرفت شود.»

حالا توقعات از تیم ملی بالا رفته است. بعضی از کارشناس ها هم اینتوقعات را از تیم ملی بالا برده اند. وقتی از صادق در این باره سوال می کنید جوابمی دهد: «با توجه به عملکردی که ایران در جام جهانی داشت توقعات از تیم ملی بالارفته ولی آیا کره و عربستان و ژاپن و استرالیا هم در جام جهانی بد بازی کردند؟ اینتیم ها هم خوب بودند و تنها تیم خوب آسیا ایران نبود. از طرفی بحث جام جهانی باجام ملت ها فرق دارد و به نظرم این بازی ها هم سختی خودش را دارد. ما شانس گرفتنمدال را در آسیا داریم و باید برای همین از اول مسابقات با قدرت بازی کنیم. مثلاما شنیده ایم که می گویند مرحله گروهی برای ایران خیلی ساده است. به نظر من اینطورنیست. دیگر تیم آسانی در آسیا وجود ندارد. همه تیم ها قدرتمند شده اند. ما هم بایدبهترین تدارک را ببینیم و با قدرت بیشتری به مسابقات برویم. نه ما که هیچ تیمی ازالان در آسیا از پیش برنده نیست. شما دیده اید که بارها تیم های کوچک مقابل تیم هایبزرگ ایستاده اند.»

آیا توقعات خیلی بالاست؟ این سوال است که صادق در جوابش می گوید:«بله توقعات که بالا رفته است. این هم کار ما را سخت می کند.شما شک نکنید اگربرنامه هایی که کی روش بخواهد پیاده شود، در آن صورت تیم ملی می تواند نتایج خوبیبگیرد ولی در غیر اینصورت شانس ما برای موفقیت کمتر خواهد بود. تیم های آسیایی همهبا تدارک کامل می آیند. رقبای همیشگی ما تا همین حالا سه بازی دوستانه کرده اند درحال که ما یک بازی داشته ایم.»

اما بازیکنان در مقابل این توقعات بالا، خواسته ای دارند؟ صادق توضیحمی دهد: «هنوز زمان تا جام ملت ها داریم. مردم بیایند و حمایت کنند. برای همین بازیسه شنبه به آزادی بیایند و ورزشگاه را پر کنند. ما امید زیادی به هواداران داریم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )