فوتبال جهان - روبرتو مانچینی می‌گوید چرخه جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا تازه آغاز شده و چیزی هم به اسم جادوگری وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در لیگ ملت‌های اروپا به لطف گل دقیقه ۲+۹۰ کریستیانو بریگی با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود، لهستان غلبه کردند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: ما بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم و باید زودتر به گل می‌رسیدیم. به نظرم اگر بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان می‌یافت، عادلانه نبود.

وی افزود: تمامی بازیکنان سعی کردند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. می‌دانستیم که زمان خواهد برد، اما این پیروزی عالی بود. ما می‌توانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم، اما باید صبور باشیم.

سرمربی آتزوری در خصوص گل دیرهنگام شاگردانش در این بازی اظهار داشت: فوتبال همین است و ممکن است گلی در وقت‌های تلف‌شده بزنید که شایسته‌اش هم هستید، اما در عین حال بازی می‌تواند با تساوی بدون گل هم پایان یابد.

مانچینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تغییر چندانی در تیم به وجود نیاوردیم، چون بازیکنان عالی بازی می‌کنند. من تنها بازیکنانی را به زمین فرستادم تا باطراوت بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان خاطرنشان کرد: چرخه تغییر نسل تازه آغاز شده و چیزی به اسم جادوگری وجود ندارد. فردا هم با غرور به ملاقات رئیس جمهور خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.