سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی بر این باور است که از زمان ورود پول به فوتبال بانوان برخی به دنبال بازار گرمی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ۲۷ آبان ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز به کار خواهد کرد. تیم ملوان انزلی که پس از دو سال دوری از این رقابت‌ها بازگشته است تمرینات خود را زیر نظر مریم ایراندوست پیگیری می‌کند.

مریم ایراندوست در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط و وضعیت تیم ملوان گفت: با توجه به حضورمان در مسابقات دسته یک، برای گرفتن مجوزِ حضور در مسابقات لیگ برتر، تمرینات را بسیار زود آغاز کردیم. پس از آن یک هفته استراحت کردیم و سپس استارت تمرینات برای شرکت در لیگ برتر را زدیم. تقریبا همان ترکیبِ آخرین سال حضورمان در لیگ برتر را در اختیار داریم.

سرمربی ملوان افزود: ۹۰ درصد از بازیکنان قدیم را دور هم جمع کردیم اما به یک سری از اهدافمان نرسیدیم. قصد داشتیم تعدادی از بازیکنان سطح اول را به تیم تزریق کنیم که تا این لحظه عملی نشد. نتوانستیم به تمام اهدافمان برسیم تا با خیالی آسوده لیگ را آغاز کنیم اما در کل تیم خوبی داریم و بسیار به آینده امیدواریم.

ایراندوست در پاسخ به این سئوال که چه عواملی باعث عدم دستیابی به اهداف‌تان شد؟ گفت: فوتبال بانوان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. قبلا بازیکنی که اعلام می کرد به تیم ملحق می‌شود زیر حرفش نمی‌زد. از زمانی که پول وارد فوتبال بانوان شد بازیکنان نیز بازار گرمی می‌کنند. ۶ بازیکن قول صد درصد دادند که فصل جدید با ملوان در لیگ شرکت کنند اما در نهایت با شهرداری سیرجان و بم به توافق رسیدند. البته بازیکنان حق انتخاب دارند با هر تیمی که بخواهند قرارداد ببندند.

وی افزود: برخی از بازیکنان نیز مبلغی به عنوان پیش پرداخت می خواستند و چون ملوان نمی توانست پیش پرداخت بدهد آنها نیز به تیم‌های دیگر رفتند. در کل تمام این عوامل دست به دست هم دادند تا به تمام اهدافمان نرسیم.

سرمربی تیم ملوان انزلی که پرافتخارترین تیم بانوان است در پاسخ به این سئوال که آیا با هدف قهرمانی به لیگ بازگشته اید یا خیر؟ اظهار کرد: اگر بخواهیم احساسی بگویم بله به دنبال قهرمانی هستیم اما اگر منطقی بگویم خیر. تیمی که دو سال از میدان رقابت‌ها به دور بوده است، آن هم در فوتبالی که روز به روز به سمت حرفه‌ای شدن پیش می رود شرایط سختی برای قهرمانی دارد. تیم‌های خوب و قدرتمندی در لیگ حضور دارند. لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل گذشته و فصل جدید بسیار حرفه ای تر شده و قهرمانی در آن کار راحت و آسانی نیست.

وی ادامه داد: دو بازی ابتدایی ما مقابل تیم‌های سیرجان و سپاهان اصفهان است که بازی‌های سختی خواهد بود. قرار بود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ، یک دیدار با تیم ملی برگزار کنیم که نشد. تنها آنالیز ما از تیم، حضور در مسابقات دسته یک بود که این کافی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.