سرمربی کروات کلوب بروژ پس از آزادی از بازداشتگاه پلیس بلژیک در ماجرای تبانی و پولشویی در فوتبال این کشور عصر امروز (جمعه) در تمرین تیمش حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای مدیران کلو بروژ شب گذشته با ایوان لکو پس از پایان بازداشت ۲۴ ساعته او توسط پلیس بلژیک نشستی برگزار و بر ادامه همکاری تاکید کردند.

کلوب بروژ با اعلام این خبر در سایت رسمی خود اعلام کرد: ایوان لکو همانند همیشه با حسن‌نیت رفتار کرد و باشگاه کلوب بروژ به دنبال حادثه اخیر دلیل برای قطع همکاری خود با او ندارد. ایوان لکو پس از ۲ روز عصر امروز در تمرین حضور پیدا می‌کند، البته پرونده‌ای که در آن ایوان لکو متهم است مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی می‌شود و او همانند ۲ روز گذشته با پلیس بلژیک همکاری خواهد داشت.

پلیس بلژیک صبح چهارشنبه گذشته ده‌ها مربی، داور و مدیر برنامه را در این کشور و سایر کشورهای اروپایی از جمله آلمان، صربستان، هلند، فرانسه و قبرس دستگیر کرده بود. در میان دستگیرشدگان، ایوان لکو، سرمربی کروات کلوب بروژ، مجتبی بیات، برادر رئیس ایرانی باشگاه شارلوا و مدیر برنامه مطرح فوتبال بلژیک حضور داشتند.

همچنین مجتبی بیات که از سوی پلیس بلژیک در خانه‌اش بازداشت شده بود با حکم قاضی تحقیق پرونده پولشویی و تبانی فوتبال این کشور همچنان در بازداشت به سر خواهد برد. اتهام اصلی مجتبی بیات پولشویی است و مشارکتی در تبانی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.