فوتبال جهان - به دنبال گلزنی آنتونی مارسیال در ابتدای هفته جاری ۱۰ میلیون یورو به قرمزوسفیدپوشان مونت‌کارلو تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گلی که آنتونیو مارسیال مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه شب در پیروزی خانگی ۳ بر ۲ تیمش مقابل نیوکاسل به ثمر رساند، ۱۰ میلیون یورو ارزش داشت.

طبق قرارداد دو باشگاه منچستریونایتد و موناکو برای انتقال مارسیال از فرانسه به انگلیس در سال ۲۰۱۵، شیاطین سرخ در صورتی که تعداد گل‌های مهاجم فرانسوی‌‌شان در لیگ برتر انگلیس، قبل از سال ۲۰۱۹ به ۲۵ برسد، به عنوان پاداش باید ۱۰ میلیون یورو به باشگاه سابق او بپردازند و گل او به نیوکاسل هم بیست‌و‌پنجمین گلش در لیگ برتر انگلیس بود.

همچنین طبق این قرارداد، اگر مارسیال ۲۵ بازی ملی برای فرانسه انجام دهد، ۱۰ میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش به موناکو تعلق خواهد گرفت. او در حال حاضر ۱۸ بازی ملی انجام داده است. این شرط در مورد نامزد شدن او برای کسب توپ طلا نیز صدق می‌کند.

به طور کلی اگر تمام شروطی که منچستریونایتد برای پاداش‌های در نظر گرفته شده بابت عملکرد خوب مارسیال محقق شود، این باشگاه باید رقمی بیش از ۶۱ میلیون پوند به موناکو بپردازد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

مارسیال ۲۲ ساله در ۹۱ بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس طی سه فصل، ۲۵ گل زده است. او در ۱۴۴ بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها ۳۸ گل برای شیاطین سرخ زده است که شامل گلش در اولین بازی خود برای یونایتد در سال ۲۰۱۵ مقابل لیورپول می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.