فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری می‌گوید وقت آن شده است که تیمش افتخارآفرینی‌هایش را در عرصه‌ای بزرگتر از رقابت‌های داخلی ایتالیا ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری می‌گوید بعد از ۷ قهرمانی متوالی در سری A دیگر زمان آن فرا رسیده که تیمش در اروپا قهرمان شود. یوونتوس در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسید اما در هر دو بار مغلوب شد. امسال اما با جذب بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و امره جان، بانوی پیر جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

آلگری در مراسم یکی از حامیان مالی باشگاه گفت: بعد از بردن ۷ اسکودتو و ۴ قهرمانی کوپا ایتالیا، وقتش شده که قهرمان اروپا شویم که البته قبلاً هم به بردن آن نزدیک شده بودیم.

آلگری درباره اتهاماتی که به تازگی به کریستیانو رونالدو نسبت داده شده است هم گفت: رونالدو؟ من فکر می‌کنم که او را خیلی عادی باید مدیریت کرد، مثل همیشه و البته متوجه‌اش کنیم که در کنار او هستیم. این همان چیزی است که من در کنفرانس‌های خبری‌ام هم گفته بودم. اگر او همان کاری را انجام دهد که در بازی مقابل اودینزه انجام داد، جایی که یک گل زیبا زد، همه چیز روبه‌راه خواهد بود.

سرمربی یوونتوس درباره وضعیت تیمش که در این فصل ۱۰ بازی خود را در تمامی رقابت‌ها برده است هم تأکید کرد: باید قدم به قدم جلو رفت. بعد از بازی‌های ملی ما باید به مصاف جنوا برویم که به تازگی سرمربی‌اش را عوض کرده و بازی مقابل آن کار آسانی نخواهد بود. مصدومان؟ داگلاس کاستا آماده است و به بازی مقابل جنوا می‌رسد اما من درباره وضعیت سامی خدیرا چیزی نمی‌دانم.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا

ماسیمیلیانو آلگری در نهایت درباره شایعاتی که راجع به خرید‌های احتمالی یوونتوس از جمله پل پوگبا از منچستریونایتد و آدرین رابیو که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: حرف زدن درباره خرید رابیو از الان هیچ منطقی ندارد. پوگبا؟ او در منچستریونایتد بازی می‌کند و ما هم برای صعود در لیگ قهرمانان اروپا دو بازی حساس مقابل منچستریونایتد داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.