فوتبال جهان - وکیل کریستیانو رونالدو می‌گوید که مدارکی که از سوی شاکی پرونده برای اثبات اتهام ستاره پرتغالی یوونتوس ارائه شده جعلی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر کریستیانسن، وکیل آمریکایی کریستیانو رونالدو در آمریکا که مسئولیت رسیدگی به پرونده اتهام او به تعرض به یک شهروند آمریکایی را برعهده دارد، می‌گوید که مدارکی که از سوی شاکی پرونده ارائه شده کاملاً تقلبی بوده است.

رونالدو قویاً اتهامات نسبت داده شده به او از سوی کاترین مایورگا - زن آمریکایی که مدعی شده سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس‌وگاس از سوی این ستاره پرتغالی مورد تعرض قرار گرفته است – را تکذیب کرده است اما وکلای مایورگا اسنادی را در اختیار نشریه اشپیگل نشان داده‌اند که روی آنها امضای رونالدو و وکلای او دیده می‌شود و ادعا کرده‌اند که آنها سند حق‌السکوتی است که بازیکن سابق رئال مادرید به فرد قربانی داده است.

کریستیانسن در بیانیه‌ای که توسط «جستیفوته» شرکت رسیدگی کننده به امور حقوقی و قانونی رونالدو منتشر شده گفته است: مدارکی که ادعا شده حاوی اظهارات آقای رونالدو بوده و توسط مطبوعات منتشر شده کاملاً جعلی هستند.

کریستیانسن همچنین تأکید کرده است که این مدارک توسط یک هکر اینترنتی ربوده شده و تغییراتی در آنها اعمال شده است. او افزود: رسانه‌های به شیوه‌ای غیرمسئولانه بخشی از مدارک ربوده شده را منتشر کرده‌اند. بخش‌های اصلی این اسناد، تغییر داده شده یا کاملاً ساختگی هستند. او همچنین تأکید کرد که رونالدو تمام ماجرا را تکذیب نکرده است اما رسانه‌ها فرآیند را طوری منعکس کرده‌اند که با واقعیت متفاوت بوده است.

ادعای یک سایت ایتالیایی: کریستیانو رونالدو لیگ ملت‌های اروپا را تحریم کرده است

وکیل کریستیانو رونالدو ادامه داد: کریستیانو رونالدو منکر این موضوع نشده که در آن شب با شاکی پرونده ملاقات داشته است اما دلایلی که برای ترغیب شدن او به انجام این ملاقات عنوان شده تحریف شده‌اند. وجود یک توافق میان دو نفر به هیچ عنوان نمی‌تواند نماینگر یا دال بر اعتراف یک فرد به جرم باشد. اینکه رونالدو آن سندی را امضا کرد، صرفاً عمل به توصیه‌ای بود که به اتهاماتی گسترده‌ای که علیه او وجود داشت پایان می‌داد. به همین دلیل او آن اسناد را امضا کرد اما طرف مقابل، کاترین مایورگا به مفاد آن قرارداد متعهد نمانده است.

کریستیانسن در پایان تأکید کرد: کریستیانو رونالدو از وکلایش در آمریکا و اروپا خواسته است که به تمام جوانب حقوقی این پرونده رسیدگی کنند و ابراز اطمینان کرده است که حقیقت آشکار می‌شود. این ماجرایی که شکل گرفته یک حرکت عمدی برای بدنام کردن رونالدو به وسیله یک سری اسناد دیجیتال جعلی است که با تغییراتی خیلی ساده در اسناد ربوده شده اصلی ساخته شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.